Carlos Alcaraz merkambassadeur bij evian

Carlos Alcaraz is de merkambassadeur van watermerk evian. De Spaanse tennisser gaat de samenwerking aan met als doel een brede groep mensen te inspireren tot een gezonde levensstijl. De campagne staat in het teken van evian’s Live Young-filosofie, die draait om vitaliteit, welzijn en een positieve levenshouding.

Evian lanceerde de samenwerking kort na Alcaraz’ overwinning op Roland Garros. In aanloop naar de aankondiging gaf de tennisser via een Instagram Story al een voorproefje met roze tennisballen, verwijzend naar het iconische merk. Ter gelegenheid van de lancering werden beelden gedeeld van Alcaraz op een tennisbaan met roze accenten, afgestemd op de visuele stijl van evian.

Dawid Borowiec, Global Director bij evian: "Carlos Alcaraz belichaamt de ware essentie van Live Young. Zijn energie, passie en onbevreesde geest werken aanstekelijk, en we zijn ontzettend blij hem te mogen verwelkomen in onze ambassadeursfamilie. Samen willen we de wereld inspireren om te hydrateren, te bewegen en met plezier gezonde gewoontes aan te nemen."

Evian is al langere tijd actief als waterpartner van grote grandslamtoernooien. De samenwerking met Alcaraz sluit aan bij de bredere campagne van moederbedrijf Danone om wereldwijd gezondheid en welzijn te bevorderen.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten

Roderick Hietbrink: We willen hét merk van Nederland zijn

16-10-2025 | 17:03:00
Bas Vlugt spreekt met Roderick Hietbrink, Head of Marketing Verkade, over de geschiedenis, toekomst en digitale koers van het iconische Nederlandse merk.

Markteffect wint voor de twaalfde keer FD Gazellen Award

16-10-2025 | 11:24:56
De prijs onderstreept de voortdurende ontwikkeling van Markteffect als toonaangevende speler in de onderzoeks- en insightsbranche.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist

16-10-2025 | 09:27:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.