Campagne Haagse Vrijheidsmaaltijden

Haagse Vrijheidsmaaltijden lanceert een campagne om de vrijheid te vieren en meer buren, wijkgenoten en stadsgenoten uit te nodigen samen aan tafel te gaan op 5 mei.

Het 4 & 5 mei comité vroeg fa-bricage als kwartiermakers om op een nieuwe manier vrijheid te vieren in hun eigen stad.

Met verschillende stadsactiviteiten zoals een Soep Stories expositie in het Haagse stadhuis (het Atrium), een Soep Praat foodtruck die door 7 stadsdelen trekt in 4 dagen, abri's door de hele stad, Boomerang-kaarten in meer dan 50 horecazaken en een eigentijdse website haagsevrijheidsmaaltijden.nl, wordt het verhaal van de Haagse Vrijheidsmaaltijden tot leven gebracht.

Sinds 2022 is de Vrijheidssoep een nieuwe traditie in Den Haag, dankzij de inzet van Stichting Museumkwartier, Floor Zegers en Anne-lyke van den Elshout van productiebedrijf fa-bricage.

De Vrijheidssoep is een landelijk initiatief van het Nationaal Comité 4/5 mei dat mensen samenbrengt om verhalen te delen en samen vrijheid te vieren.

In Den Haag begon de Vrijheidsmaaltijd als één gezamenlijke maaltijd voor 500 stadsgenoten, maar is uitgegroeid tot een groot evenement met dit jaar meer dan 50 Vrijheidsmaaltijden verspreid over Den Haag. Deze maaltijden brengen stadsgenoten samen, van jong tot oud, van Hagenezen tot Hagenaars.

Een team van creatieve helden en organisatietalenten vormt de stille krachten achter de Haagse Vrijheidsmaaltijden. Studio Duel (graphic & web design), Anne Reitsma Fotografie (fotografie), Lotte van Mourik (copywriter), Prevolution Communications (pr & communicatie), Alt Tab (project support) en Kreativ Events (events) werken samen om dit evenement tot een succes te maken.

www.haagsevrijheidsmaaltijden.nl

www.fa-bricage.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

aidem agency ontwikkelt TikTok-campagne voor albelli

05-08-2025 | 11:32:00
De campagne, gericht op Nederland en België, speelt in op het vastleggen van zomermomenten en vertaalt deze naar tastbare producten

[Vacatures] Initiative zoekt een Campaign Manager

05-08-2025 | 10:53:00
Initiative is per direct op zoek naar Campaign Manager Initiative - Netherlands

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketing Domain Lead – Web & Content Management

05-08-2025 | 10:38:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketing Domain Lead – Web & Content Management - Campus Eindhoven

[Vacatures] iO zoekt een Adviseur Contentmarketing & Marketingcommunicatie

05-08-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Adviseur Contentmarketing & Marketingcommunicatie - Campus Utrecht

Truus ontwikkelt campagne rond meme voor KFC

05-08-2025 | 10:16:40
De actie is gebaseerd op een virale uitspraak die tien jaar geleden ontstond bij een Nederlandse kaasboer
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.