bvA: Hornbach 150e lid en Brenda Smith uit bestuur

bvA telt inmiddels 150 leden. De Bond van Adverteerders die zich tegenwoordig netwerk van merkleiders noemt, verwelkomde Hornbach als 150e lid.

De brancheorganisatie telde in 2020 nog 106 leden.

Henriette van Swinderen, algemeen directeur van bvA: “We zijn vooral blij met deze groei omdat een groter ledenaantal een positieve invloed heeft op de gehele vereniging. Het betekent namelijk meer slagkracht bij het opkomen voor de belangen van onze leden. Dit doen we onder meer in de vorm van stellingname tegen integrale prijsverhogingen en concentraties van mediapartijen, onze bijdrage aan de totstandkoming van NMO en in de ontwikkeling van werkbare zelfregulering voor bijvoorbeeld duurzaamheidsclaims.”

Medio mei nam Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson na 6 jaar afscheid als bestuurslid van bvA.

www.bva.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Ana Henriques (TUI) voorgedragen als bvA-bestuurslid

20-03-2025 | 13:00:00
Ana Henriques, Head of Marketing Communications Belgium & Netherlands bij TUI, is voorgedragen als bestuurslid van bvA, het netwerk van merkleiders

Big Tech versus de Vrije Pers: Een strijd om de democratie

24-01-2025 | 09:06:00
The Committed Agency organiseerde op 20 januari 2025 het symposium Big Tech & The Future of Media, waar Christian van Thillo (DPG Media), Henriette van Swinderen (bvA), Martijn Bertisen (Google Benelux) en Martin Andree (Big Tech muss weg) aanwezig waren

bvA en VIA lanceren stappenplan Samenwerken voor duurzame impact

14-01-2025 | 10:47:00
In de samenwerking tussen adverteerders en bureaus staat het realiseren van duurzame impact van merken steeds vaker op de agenda. Om bedrijven hierbij te helpen, hebben bvA en VIA samen met een groep koplopers de gids Samenwerken voor duurzame impact en een bijbehorend stappenplan ontwikkeld. De gids beschrijft alle facetten van de samenwerking, van partnerselectie tot aan evaluatie. 

Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner 

18-12-2024 | 12:51:00
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen

VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI

12-12-2024 | 11:11:00
Deze gids, ontwikkeld als een levende leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.