BusinessWise lanceert live visual radio met Paul van Riessen

BusinessWise breidt zijn mediaplatform verder uit met een nieuw live visual radioprogramma. Vanaf vrijdag 24 oktober presenteert Paul van Riessen wekelijks een uitzending vanuit de DPG Zakelijk-studio in Mediavaert. Daarmee zet het merk een volgende stap in de combinatie van audio, video en online interactie.

Robert van den Ham, director content & creatie bij DPG Zakelijk: “We zien groei in formats waarin audio, video en online interactie samensmelten. BusinessWise is als pionierend zakelijk mediamerk nu ruim een jaar actief met uiteenlopende formats – van tekst, video en podcasts tot events – en visual radio is een logische volgende stap binnen onze mediamix.”

Zakelijke keuzes en persoonlijke verhalen

In het programma staan de persoonlijke motivatie en strategische keuzes van bekende namen uit het bedrijfsleven centraal. Ook jonge professionals en ambitieuze talenten komen aan het woord over hun visie, twijfels en successen.

Paul van Riessen, voormalig hoofdredacteur van Quote: “Er is weinig leuker dan het maken van live visual radio. Helemaal als je aan hoogvliegers uit het bedrijfsleven kunt vragen jou een kijkje in de boardroom te gunnen. Welke keuzes brachten hen waar ze nu staan, en welke dilemma’s liggen er op tafel? Ik voer graag gesprekken die verder gaan dan zakelijke uitdagingen en ook de persoonlijke ontwikkeling raken. Open en eerlijk. Gladde pr-praatjes horen we immers al genoeg.”

BusinessWise breidt mediamix verder uit

De lancering van het radioprogramma markeert een nieuwe fase in de groei van BusinessWise als zakelijk mediamerk. Het platform is actief in diverse contentvormen en blijft zich richten op de verdieping van zakelijke thema’s via inspirerende verhalen en directe gesprekken.

De eerste uitzending van BusinessWise Visual Radio is op vrijdag 24 oktober om 12.00 uur live te beluisteren via New Business Radio en te bekijken op businesswise.nl.

www.dpgmediagroup.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager

28-10-2025 | 17:14:00
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.

Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot

28-10-2025 | 11:17:00
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte

Miljoenen views voor Libelle’s pingpongvideo’s met politici

21-10-2025 | 17:52:59
Hoe leer je de lijsttrekkers van de grootste politieke partijen echt kennen, op een manier die inhoudelijk én luchtig is?

Digitale gids That’s Entertainment versterkt merkvoorkeur Ziggo

21-10-2025 | 14:46:00
Het platform combineert inspirerende content, slimme distributie en een datagedreven aanpak om kijkers te gidsen door het brede entertainmentaanbod.

Crossmediale DPG Media-campagne scoort voor Rijn IJssel

16-10-2025 | 09:15:22
Rijn IJssel, een toonaangevende MBO-instelling in Arnhem, had de ambitie om meer studenten en ouders te bereiken voor hun open dagen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.