BridgeFund lanceert campagne voor flexibel krediet

Na de campagne Als geld stilstaat, staat de wereld stil richt BridgeFund zich met een vervolgcampagne op ondernemers die behoefte hebben aan financiële flexibiliteit. De campagne, ontwikkeld door Ceci n’est pas un bureau, draait om de boodschap Voor je weet maar nooit.

Met de campagne vraagt het financiële platform aandacht voor het Flexibel Zakelijk Krediet: een lening voor onvoorziene omstandigheden. Of het nu gaat om het grijpen van een kans of het oplossen van een plotseling probleem, het krediet biedt ondernemers directe financiële ruimte.

Hond Ted opnieuw het gezicht van de campagne

Net als bij eerdere campagnes speelt hond Ted opnieuw een centrale rol. Hij fungeert als visuele metafoor voor het beschikbare krediet, herkenbaar aan het rolletje bankbiljetten in zijn bek. In een van de scènes helpt Ted in een wasserette waar een machine op hol slaat, en de paniek snel wordt bezworen dankzij het Flexibel Zakelijk Krediet.

De campagne is te zien via online video’s, buitenreclame en te horen op de radio.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Michelle Waweru: American Eagle wint, maar riskeert veel

13-08-2025 | 14:23:00
De reclame van American Eagle, met actrice en filmproducent Sydney Sweeney in de hoofdrol, heeft flink wat losgemaakt in de marketingwereld.

[Vacatures] FRISK Agency (part of MORGENFRISK) zoekt een SEA Specialist

13-08-2025 | 11:26:00
FRISK Agency (part of MORGENFRISK) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Laren (NH) | search-minded & resultaatgericht | 24 - 40 uur

[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager

13-08-2025 | 10:48:00
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager

[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead

13-08-2025 | 10:32:00
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead 

Monks en Douane lanceren Cabinet of Customs Curiosities

11-08-2025 | 14:28:00
Met deze campagne willen beide partijen vakantiegangers bewustmaken van de regels rond het meenemen van voorwerpen uit het buitenland.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.