
BridgeFund lanceert campagne voor flexibel krediet
Na de campagne Als geld stilstaat, staat de wereld stil richt BridgeFund zich met een vervolgcampagne op ondernemers die behoefte hebben aan financiële flexibiliteit. De campagne, ontwikkeld door Ceci n’est pas un bureau, draait om de boodschap Voor je weet maar nooit.
Met de campagne vraagt het financiële platform aandacht voor het Flexibel Zakelijk Krediet: een lening voor onvoorziene omstandigheden. Of het nu gaat om het grijpen van een kans of het oplossen van een plotseling probleem, het krediet biedt ondernemers directe financiële ruimte.
Hond Ted opnieuw het gezicht van de campagne
Net als bij eerdere campagnes speelt hond Ted opnieuw een centrale rol. Hij fungeert als visuele metafoor voor het beschikbare krediet, herkenbaar aan het rolletje bankbiljetten in zijn bek. In een van de scènes helpt Ted in een wasserette waar een machine op hol slaat, en de paniek snel wordt bezworen dankzij het Flexibel Zakelijk Krediet.
De campagne is te zien via online video’s, buitenreclame en te horen op de radio.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
TicketSwap kiest The Romans als lead agency
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Senior Social Content Creative
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Campaign Projectmanager
Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
Gepubliceerd door: Saskia van Weert