Brian Snyder en Rosie Bannister naar Axicom

Axicom, het PR-bureau van WPP voor technologiebedrijven, heeft Brian Snyder benoemd tot Chief Innovation Officer en Rosie Bannister tot Chief Operations Officer. 

Focus op innovatie en strategie

Brian Snyder was eerder Global President of Digital bij Axicom. In zijn rol als Chief Innovation Officer ontwikkelt hij de wereldwijde innovatiestrategie van het bureau. Een belangrijk onderdeel hiervan is het inzetten van AI-technologie, waarmee medewerkers en teams trends kunnen voorspellen, campagnes kunnen optimaliseren en communicatiestrategieën kunnen testen.

Rosie Bannister, voorheen Managing Director in het Verenigd Koninkrijk en Head of Global Growth and Marketing, richt zich als Chief Operations Officer op de implementatie van deze innovaties. Zij ondersteunt de groei van het bureau en vereenvoudigt complexe processen, zodat teams en klanten optimaal profiteren van de vernieuwde strategieën.

Strategie en uitvoering in balans

Mathew Lackie, Global CEO bij Axicom: "Veel bureaus hebben een visie op de toekomst, maar slechts enkelen kunnen deze daadwerkelijk realiseren. Brian Snyder en Rosie Bannister combineren strategisch inzicht met praktische uitvoering en zorgen ervoor dat innovatie geïntegreerd wordt in ons werk voor klanten."

De samenwerking tussen Snyder en Bannister stelt Axicom in staat om ontwikkelingen in de industrie snel op te nemen in de bedrijfsstrategie. Dit heeft impact op de werkprocessen, adviezen en oplossingen die het bureau aanbiedt.

AI als kans voor communicatiebranche

Brian Snyder: "Met de opkomst van AI verandert het communicatielandschap. Dit biedt veel kansen om betere resultaten te behalen voor onze klanten."

Rosie Bannister: "Het begrijpen van de achterliggende strategie is net zo belangrijk als de visie zelf. Mijn focus ligt op het herkennen van strategische kansen en het realiseren van een solide basis voor verdere groei."

Deze benoemingen sluiten aan bij de recente uitbreiding van Axicom, waaronder de komst van Isobel Coney als President of Europe en de samenwerking met nieuwe klanten zoals eBay en Honor.

www.axicom.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Joe Public lanceert eerste AI-commercial

18-09-2025 | 10:44:09
De productie is volledig inhouse gemaakt door Joe AI, het Nederlands-Belgische team van het bureau.

Zo zet je AI effectief in voor contentmarketing

18-09-2025 | 09:01:00
Generatieve AI kan processen versnellen en inzichten geven, maar verkeerd gebruik brengt risico’s mee.

Patrick Petersen: Vieze data zijn vieze AI

16-09-2025 | 11:09:41
Klimaatverandering? Even een promptje intypen en klaar: schone lucht en ijskappen die zichzelf weer lijmen. Ziekten? Vergeet decennia onderzoek

Krista Vaesen (Salesforce): Agentic marketing, van AI als tool naar AI als teamlid  

15-09-2025 | 16:06:00
Donderdagmiddag. De campagne moet morgen live. De copy is eindelijk goedgekeurd, maar de e-mails zijn nog niet gebouwd, design wacht nog op feedback en niemand weet zeker of de segmentatie klopt

Dentsu versterkt programmatic met AI-partnerschap

15-09-2025 | 15:48:00
Dentsu’s Media Practice is een samenwerking aangegaan met Index Exchange en Chalice AI binnen het NextGen-transformatieprogramma


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.