Brian Snyder en Rosie Bannister naar Axicom

Axicom, het PR-bureau van WPP voor technologiebedrijven, heeft Brian Snyder benoemd tot Chief Innovation Officer en Rosie Bannister tot Chief Operations Officer. 

Focus op innovatie en strategie

Brian Snyder was eerder Global President of Digital bij Axicom. In zijn rol als Chief Innovation Officer ontwikkelt hij de wereldwijde innovatiestrategie van het bureau. Een belangrijk onderdeel hiervan is het inzetten van AI-technologie, waarmee medewerkers en teams trends kunnen voorspellen, campagnes kunnen optimaliseren en communicatiestrategieën kunnen testen.

Rosie Bannister, voorheen Managing Director in het Verenigd Koninkrijk en Head of Global Growth and Marketing, richt zich als Chief Operations Officer op de implementatie van deze innovaties. Zij ondersteunt de groei van het bureau en vereenvoudigt complexe processen, zodat teams en klanten optimaal profiteren van de vernieuwde strategieën.

Strategie en uitvoering in balans

Mathew Lackie, Global CEO bij Axicom: "Veel bureaus hebben een visie op de toekomst, maar slechts enkelen kunnen deze daadwerkelijk realiseren. Brian Snyder en Rosie Bannister combineren strategisch inzicht met praktische uitvoering en zorgen ervoor dat innovatie geïntegreerd wordt in ons werk voor klanten."

De samenwerking tussen Snyder en Bannister stelt Axicom in staat om ontwikkelingen in de industrie snel op te nemen in de bedrijfsstrategie. Dit heeft impact op de werkprocessen, adviezen en oplossingen die het bureau aanbiedt.

AI als kans voor communicatiebranche

Brian Snyder: "Met de opkomst van AI verandert het communicatielandschap. Dit biedt veel kansen om betere resultaten te behalen voor onze klanten."

Rosie Bannister: "Het begrijpen van de achterliggende strategie is net zo belangrijk als de visie zelf. Mijn focus ligt op het herkennen van strategische kansen en het realiseren van een solide basis voor verdere groei."

Deze benoemingen sluiten aan bij de recente uitbreiding van Axicom, waaronder de komst van Isobel Coney als President of Europe en de samenwerking met nieuwe klanten zoals eBay en Honor.

www.axicom.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

10 redenen waarom reclamebureaus ten onder gaan door AI

24-04-2025 | 11:40:00
AI verandert niet alleen hoe campagnes worden gemaakt, maar ook hoe merken communiceren, keuzes maken en hun doelgroep bereiken

Patrick Petersen: Zelf denken is zo 20e eeuw, groetjes AI

24-04-2025 | 11:26:39
Waarom zou je nog zelf je hersenen inschakelen, als je ook gewoon een vraag in een tekstvak kunt typen

Arjan Leest: Haal meer uit je marketingbudget dankzij AI

24-04-2025 | 07:42:57
Het zijn mooie tijden voor marketing- en communicatiespecialisten. Sinds de intrede van AI kun je je output bijna verdubbelen met hetzelfde budget. Toch?

Breekt mixed reality nu écht door?

23-04-2025 | 09:34:00
In deze aflevering praten Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert met Natascha Chamuleau en Margriet de Kroon.

Michiel Frackers: Zuckerberg's rubberen ruggengraat

22-04-2025 | 16:51:00
Een overzicht van het belangrijkste nieuws uit de wereld van IT en AI

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.