Brego Keller directeur P3 (Pink Marketing, Punktlich en Pexi)

P3 (Pink Marketing, Punktlich en Pexi) verwelkomt voormalig Publicis en UM CEO Brego Keller als directeur. Brego Keller gaat de bureaus Pünktlich, Pink Marketing en PEXI verder professionaliseren, en de ontwikkeling van het noorden als broedplaats van talent een boost geven. P3 werkt onder meer voor DPG Media, Videoland, Mediamarkt, QMusic en Naïf.

Nuchtere Groningse mentaliteit

Brego Keller: "Nooit eerder zag ik zoveel jonge, super ambitieuze en enthousiaste talenten bij elkaar als bij P3. Er wordt heel goed werk gemaakt, met een nuchtere Groningse mentaliteit zonder bla-bla, heerlijk! Oprichters Willem Waardenburg en Boudewijn de Jong hebben een prachtige club gebouwd die succesvol op het snijvlak van media, creatie en data beweegt. Een club die echt een end-to-end oplossing in marketing en communicatie biedt. Ik heb enorm veel zin om weer te gaan ondernemen en deze bureaus naar de volgende fase te leiden. Het wordt een feestje!"

De gedroomde leider

Willem Waardenburg, co-founder P3: "We zijn de afgelopen acht jaar flink gegroeid: in klanten en in omvang. We zijn nu met 68 mensen en de komst van Brego geeft ons de kans om te blijven groeien en ons te blijven verbeteren. Met zijn nationale en internationale ervaring als ondernemer, en CEO van UM en Publicis Groupe in creatie, media, data en digitaal, is hij voor ons de gedroomde leider om de volgende stap te zetten en onze torenhoge ambities waar te maken. Met Brego aan het roer krijgen Boudewijn en ik de ruimte ons te richten op key clients. Hierdoor kunnen we onze klanten nog beter bedienen en ons mooie team blijven ontwikkelen."

www.pinkmarketing.nl

www.punktlich.nl

www.pexi.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.