Breekt mixed reality nu écht door?
[De Boardroom] Natascha Chamuleau en Margriet de Kroon over onder andere de generatiekloof op de werkvloer en vakvrouwen in de board
De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Natascha Chamuleau (General Manager Snapchat Benelux) en Margriet de Kroon (Marketing Director TicketSwap) over onder meer:
* Breekt mixed reality nu écht door?
* Hoe overbrug je de generatiekloof op de werkvloer?
* En: zijn er voldoende vakvrouwen in de board?
Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan?
Beluister hier de aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de vodcast:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Ton Verlind over Commissariaat, NPO en meer
Frederique Rote: Waarom deze AI-kerstreclame misging
Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders
Whazzup?! in Media #12: De publieke media onder druk
VRM: Vlaamse mediasector op kantelpunt: big tech zetten sector onder druk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien