Breekt mixed reality nu écht door?

[De Boardroom] Natascha Chamuleau en Margriet de Kroon over onder andere de generatiekloof op de werkvloer en vakvrouwen in de board

De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.

In deze aflevering praten ze met Natascha Chamuleau (General Manager Snapchat Benelux) en Margriet de Kroon (Marketing Director TicketSwap) over onder meer: 

* Breekt mixed reality nu écht door? 
* Hoe overbrug je de generatiekloof op de werkvloer? 
* En: zijn er voldoende vakvrouwen in de board?

Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan? 

Beluister hier de aflevering van De Boardroom:

Bekijk hier de vodcast:

www.deboardroom.live

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jongeren combineren steeds vaker audio en beeld

04-09-2025 | 11:39:55
Uit onderzoek van MediaTest blijkt dat video een groeiend onderdeel vormt van de manier waarop jongeren audiocontent consumeren.

De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff

04-09-2025 | 09:39:00
Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff kwalitatieve videocontent toevoegt aan het portfolio.

Podcasts populair, maar nauwelijks in audiobudgetten

21-08-2025 | 10:36:00
Roger Verdurmen en René Zeedijk over de impact van AI en algoritmes op de nieuwsvoorziening.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts

21-08-2025 | 07:58:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Business Controller Sales, Advertising & Podcasts - Amsterdam

René Zeedijk, Roger Verdurmen: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten

20-08-2025 | 13:30:00
DPG Media heeft met de podcast Whazzup!? in Media een platform gecreëerd om professionals uit de media- en marketingwereld snel en effectief bij te praten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.