
Breekt mixed reality nu écht door?
[De Boardroom] Natascha Chamuleau en Margriet de Kroon over onder andere de generatiekloof op de werkvloer en vakvrouwen in de board
De Boardroom is de business talkshow van Bert Hagendoorn en Ronald ter Voert over actuele en urgente zaken uit de wereld van creativity, marketing en digital.
In deze aflevering praten ze met Natascha Chamuleau (General Manager Snapchat Benelux) en Margriet de Kroon (Marketing Director TicketSwap) over onder meer:
* Breekt mixed reality nu écht door?
* Hoe overbrug je de generatiekloof op de werkvloer?
* En: zijn er voldoende vakvrouwen in de board?
Wat zeggen recente onderzoeken? Welke trends zien we hierbij in de markt? En hoe kijken onze tafelgasten er tegenaan?
Beluister hier de aflevering van De Boardroom:
Bekijk hier de vodcast:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Ruben Wollerich: Brandgang verbindt data, creatie en tech
Robert Essenstam: De Bonk is dé prijs van Brabant
Coca-Cola: Digital én live activeren met Megawatt
Gepubliceerd door: Laura Heerlien