Branthlete lanceert campagne voor Napoli Women

In samenwerking met Napoli Women lanceert het Nederlandse sportmarketingbureau Branthlete de campagne #TheNapoliFamily. De campagne moet het vrouwenvoetbal in Napels meer zichtbaarheid geven en het unieke karakter van de club onderstrepen.

Waar het mannenvoetbal van SSC Napoli een iconische status heeft, spelen de vrouwen van Napoli Women nog te vaak in de schaduw. Met #TheNapoliFamily wil de club daar verandering in brengen. In elf weken worden de kernwaarden van de club – trots, toewijding en ambitie – tot leven gebracht via de verhalen van speelsters, fans, families en stafleden.

Narratief voor een nieuwe generatie

Frederique de Laat, oprichter van Branthlete: "Met #TheNapoliFamily vergroten Napoli Women en Branthlete de zichtbaarheid van Napoli Women én zetten zij een nieuw narratief neer voor vrouwensport in Italië. Een eerbetoon aan de stad, de club en de generatie vrouwen die hun plek opeisen op het hoogste niveau."

De campagne is te volgen via de officiële kanalen van Napoli Women en Branthlete.

foto credits: Eduard Snoerwang

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Scooperz aan de slag met social content voor Paulig Group

29-07-2025 | 12:16:00
De samenwerking omvat de merken Santa Maria, Conimex en het nieuwe foodconcept Rewind. Inmiddels zijn de eerste campagnes live.

awesome. en Humanistisch Verbond lanceren serie Boegbeelden

29-07-2025 | 11:02:00
De reeks is een reactie op de toenemende beperkingen van LHBTIQA+ rechten in Europa en benadrukt het belang van zichtbaarheid.

Genomineerden Ster Gouden Loeki 2025 voor goede doelen

29-07-2025 | 10:59:00
Ster heeft de eerste tien genomineerden bekendgemaakt voor de Ster Gouden Loeki 2025 voor goede doelen.

Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now

29-07-2025 | 09:21:00
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Fisher Investments, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.

FFF Studios en Queer Beer lanceren IPGAY ON THE WAY

28-07-2025 | 12:51:25
De actie vraagt aandacht voor de zichtbaarheid en veiligheid van de queer community en is te zien in de straten van Amsterdam en via online kanalen.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.