[Box Office] Inside Out 2 haalt 150.000 weekendbezoekers | Week 28
Inside Out 2 is het vervolg op de Disney-film Inside Out, waarin Riley in de puberteit komt en nieuwe, complexere emoties ervaart. Terwijl Riley probeert zich aan te passen aan haar tienerjaren, moeten haar oude emoties zich aanpassen aan de mogelijkheid om vervangen te worden. De film wist in het eerste weekend ruim 150.000 bezoekers te trekken en staat daarmee direct in de top 10 van meest bezochte bioscoopfilms in 2024.
In de psychologische horrorfilm Longlegs is FBI-agent Lee Harker een rekruut die is toegewezen aan de onopgeloste zaak van een ongrijpbare seriemoordenaar. Terwijl de zaak ingewikkelde wendingen neemt en er bewijzen van het occulte aan het licht komen, ontdekt Harker een persoonlijke band met de meedogenloze moordenaar. Hij moet tegen de klok racen om de moordenaar te stoppen voordat hij opnieuw een onschuldige familie ombrengt.
BoxOffice Week 25 (weekendbezoek)
1. (-) Inside Out 2 | 151.559 bezoekers
2. (2) Verschrikkelijke Ikke 4 | 92.469 bezoekers
3. (3) Bad Boys: Ride Or Die | 27.497 bezoekers
4. (-) Longlegs | 21.095 bezoekers
5. (-) Fly Me To The Moon | 20.495 bezoekers
6. (4) A Quiet Place: Day One | 17.059 bezoekers
7. (9) Superkrachten voor je Hoofd | 13.828 bezoekers
8. (-) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 13.508 bezoekers
9. (5) Kinds Of Kindness | 10.930 bezoekers
10 (6) Dikkie Dik en de verdwenen knuffel | 9.919 bezoekers
Top 10 - 2024
1. Dune: Part Two | 812.816 bezoekers
2. Wonka (OV) | 569.897 bezoekers
3. Kung Fu Panda 4 | 491.633 bezoekers
4. Anyone But You | 443.549 bezoekers
5. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV) | 388.641 bezoekers
6. Kingdom of the Planet of the Apes | 354.009 bezoekers
7. Verschrikkelijke Ikke 4 | 347.827 bezoekers
8. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers
9. Inside Out 2 | 328.479 bezoekers
10. Bob Marley: One Love | 287.624 bezoekers
Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament
Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon
Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers