[Box Office] Fantasievriendjes weet 30.000 bezoekers binnen te halen | Week 20

De best draaiende nieuwkomer van de week Fantastievriendjes weet ongeveer 30.000 weekendbezoekers binnen te halen. Een jong meisje dat een moeilijke ervaring doormaakt, begint de ingebeelde vrienden van iedereen te zien die zijn achtergelaten toen hun echte vrienden opgroeiden.

In The Strangers: Chapter One krijgt de auto pech in een griezelig klein stadje en wordt een jong stel gedwongen de nacht door te brengen in een afgelegen hut. Paniek ontstaat wanneer ze worden geterroriseerd door drie gemaskerde vreemden die zonder genade en ogenschijnlijk zonder motief toeslaan.

Het totaal aantal bioscoopbezoeken afgelopen weekend was bijna 325.000

BoxOffice Week 20 (weekendbezoek)

1.(8)  Kingdom Of The Planet Of The Apes | 68.268 bezoekers
2. (1) Garfield | 30.168 bezoekers 
3. (2) Fantasievriendjes | 29.528 bezoekers   
4. (3) The Fall Guy  | 26.034 bezoekers  
5. (4) Challangers | 21.401 bezoekers  
6. (5) Back to Black | 15.284 bezoekers 
7. (7) The Strangers: Chapter 1 | 14.014 bezoekers 
8. (6) Kung Fu Panda 4  | 11.334 bezoekers
9. (9) Bed & Breakfast | 9.792 bezoekers
10.(-) Tarot | 8.834 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Dune: Part Two | 805.321 bezoekers  
2. Wonka (OV) | 569.521 bezoekers  
3. Kung Fu Panda 4 | 455.595 bezoekers
4. Anyone But You | 443.355 bezoekers
5. Vogelvlucht | 327.205 bezoekers
6. Bob Marley: One Love | 287.194 bezoekers
7. Verliefd op Bali  | 272.487 bezoekers
8. Poor Things | 268.638 bezoekers   
9. Bon Bini Bangkok Nights | 260.166 bezoekers
10. The Zone of Interest | 249.292 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.