[Box Office] Ghostbusters: Frozen Empire komt binnen op nummer 2 | Week 14

Met vier premières deze week haalt Ghostbusters: Frozen Empire de meeste weekendbezoekers binnen. Wanneer de ontdekking van een oud artefact een kwaadaardige kracht ontketent, moeten oude en nieuwe Ghostbusters de handen ineenslaan om hun thuis te beschermen en de wereld te redden van een tweede ijstijd.

In Monkey Man ontketent een anonieme jongeman een campagne van wraak tegen de corrupte leiders die zijn moeder hebben vermoord en systematisch de armen en machtelozen blijven slachtofferen.

In Immaculate wordt Cecilia (Sydney Sweeney), een vrouw van diepgeworteld geloof, hartelijk verwelkomd in het schilderachtige Italiaanse platteland waar haar een nieuwe rol wordt aangeboden in een illustrieus klooster. Maar het wordt al snel duidelijk voor Cecilia dat haar nieuwe thuis duistere en angstaanjagende geheimen herbergt.

Het totaal aantal bioscoopbezoeken afgelopen weekend was ongeveer 230.000.

BoxOffice Week 14 (weekendbezoek)

1.(3)  Dune: Part Two  | 29.144 bezoekers  
2. (-) Ghostbusters: Frozen Empire | 28.774 bezoekers  
3. (1) Godzilla x Kong: The New Empire  | 28.760 bezoekers 
4. (2) Kung Fu Panda 4  | 23.237 bezoekers 
5. (4) De terugreis   | 18.652 bezoekers 
6. (-) Monkey Man | 13.998 bezoekers 
7. (5) Wicked Little Letters  | 7.472 bezoekers 
8. (-)  Immaculate | 7.175 bezoekers
9. (-)  La Chimera | 6.075 bezoekers
10.(6) Sleeping Dogs | 5.626 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Dune: Part Two | 710.903 bezoekers  
2. Wonka (OV) | 564.245 bezoekers  
3. Anyone But You | 440.279 bezoekers
4. Vogelvlucht | 304.598 bezoekers
5. Bob Marley: One Love | 281.151 bezoekers
6. Kung Fu Panda 4 | 271.359 bezoekers
7. Verliefd op Bali  | 270.785 bezoekers
8. Bon Bini Bangkok Nights  | 260.012 bezoekers   
9. Poor Things | 259.406 bezoekers
10. The Zone of Interest | 236.692 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.