[Box Office] Transformers zitten Spider-Man op de hielen | Week 24

Afgelopen weekend wist Spider-Man: Across the Spider-Verse nog steeds de meeste mensen naar de bioscopen te trekken, maar Transformers: Rise of the Beasts maakt het de superheld wel moeilijk met maar 1 bezoeker minder: 37.748 versus 37.747.

Twee opvallende nieuwe binnenkomers: Kandahar en Allelujah.

Kandahar is de nieuwe actiefilm met Gerard Butler, waarin hij een undercover CIA-agent speelt die samen met zijn Afghaanse vertaler 650 kilometer moet afleggen door vijandelijk gebied. Allelujah gaat over oudere patiënten in een ziekenhuis die in opstand komen als het hospitaal gesloten dreigt te worden.

BoxOffice Week 24 (weekendbezoek)

1. (1) Spider-Man: Across The Spider-Verse | 37.748 bezoekers
2. (9) Transformers: Rise Of The Beasts | 37.747 bezoekers
3. (2) The Little Mermaid | 32.188 bezoekers 
4. (3) Fast X | 17.643 bezoekers  
5. (4) Guardians Of The Galaxy Vol. 3 | 10.5773 bezoekers 
6. (-) Kandahar | 10.381 bezoekers
7. (6) Super Mario Bros | 9.448 bezoekers 
8. (5) The Boogeyman | 7.314 bezoekers
9. (-) Allelujah | 3102 bezoekers
10. (7) Het geheugenspel | 2.464 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.527.730 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.437 bezoekers
3. De Tatta's | 558.495 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.590 bezoekers 
5. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 430.8783 bezoekers
6. John Wick 4 | 424.995 bezoekers  
7. Fast X | 334.161 bezoekers
8.  Mummies | 288.338 bezoekers 
9. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 281.122 bezoekers 
10. Creed III | 279.782 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.