[Box Office] Transformers zitten Spider-Man op de hielen | Week 24

Afgelopen weekend wist Spider-Man: Across the Spider-Verse nog steeds de meeste mensen naar de bioscopen te trekken, maar Transformers: Rise of the Beasts maakt het de superheld wel moeilijk met maar 1 bezoeker minder: 37.748 versus 37.747.

Twee opvallende nieuwe binnenkomers: Kandahar en Allelujah.

Kandahar is de nieuwe actiefilm met Gerard Butler, waarin hij een undercover CIA-agent speelt die samen met zijn Afghaanse vertaler 650 kilometer moet afleggen door vijandelijk gebied. Allelujah gaat over oudere patiënten in een ziekenhuis die in opstand komen als het hospitaal gesloten dreigt te worden.

BoxOffice Week 24 (weekendbezoek)

1. (1) Spider-Man: Across The Spider-Verse | 37.748 bezoekers
2. (9) Transformers: Rise Of The Beasts | 37.747 bezoekers
3. (2) The Little Mermaid | 32.188 bezoekers 
4. (3) Fast X | 17.643 bezoekers  
5. (4) Guardians Of The Galaxy Vol. 3 | 10.5773 bezoekers 
6. (-) Kandahar | 10.381 bezoekers
7. (6) Super Mario Bros | 9.448 bezoekers 
8. (5) The Boogeyman | 7.314 bezoekers
9. (-) Allelujah | 3102 bezoekers
10. (7) Het geheugenspel | 2.464 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.527.730 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.437 bezoekers
3. De Tatta's | 558.495 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.590 bezoekers 
5. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 430.8783 bezoekers
6. John Wick 4 | 424.995 bezoekers  
7. Fast X | 334.161 bezoekers
8.  Mummies | 288.338 bezoekers 
9. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 281.122 bezoekers 
10. Creed III | 279.782 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.