
[Box Office] The Nun 2 binnen op nummer 1 | Week 37
De horror-thriller The Nun 2, het volgende hoofdstuk in het verhaal van The Nun, komt deze week binnen op nummer 1 in de toplijst. In dit vervolg komt zuster Irene opnieuw oog in oog te staan met Valak, de demonische non.
Ook de Bollywood-film Jawan en actie-thriller Sisu komen binnen in de top 10. My Big Fat Greek Wedding 3, het derde deel van de romantische comedie-reeks, sluit de top 10 af.
Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was ruim 200.000 bezoekers, wat geen verassing was met het mooie weer.
BoxOffice Week 37 (weekendbezoek)
1. (-) The Nun 2 | | 46.687 bezoekers
2. (2) The Equalizer 3 | 32.654 bezoekers
3. (1) Oppenheimer | 25.483 bezoekers
4. (3) Barbie | 25.401 bezoekers
5. (4) Jawan | 11.012 bezoekers
6. (7) Meg 2: The Trench | 6.372 bezoekers
7. (6) Elemental | 6.310 bezoekers
8. (8) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 5.969 bezoekers
9. (5) Sisu | 4.896 bezoekers
10. (10) My Big Fat Greek Wedding 3 | 4.786 bezoekers
Top 10 - 2023
1. Barbie | 1.684.310 bezoekers
2. Super Mario Bros | 1.675.866 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.467.247 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.518 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 575.976 bezoekers
6. De Tatta's | 558.509 bezoekers
7. The Little Mermaid | 505.808 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 486.075 bezoekers
10. Elemental | 478.334 bezoekers
Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen