[Box Office] The Nun 2 binnen op nummer 1 | Week 37

De horror-thriller The Nun 2, het volgende hoofdstuk in het verhaal van The Nun, komt deze week binnen op nummer 1 in de toplijst. In dit vervolg komt zuster Irene opnieuw oog in oog te staan met Valak, de demonische non. 

Ook de Bollywood-film Jawan en actie-thriller Sisu komen binnen in de top 10. My Big Fat Greek Wedding 3, het derde deel van de romantische comedie-reeks, sluit de top 10 af. 

Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was ruim 200.000 bezoekers, wat geen verassing was met het mooie weer.

BoxOffice Week 37 (weekendbezoek)

1. (-) The Nun 2 |  | 46.687 bezoekers 
2. (2) The Equalizer 3 | 32.654 bezoekers
3. (1) Oppenheimer  | 25.483 bezoekers 
4. (3) Barbie  | 25.401 bezoekers  
5. (4) Jawan  | 11.012 bezoekers 
6. (7) Meg 2: The Trench | 6.372 bezoekers
7. (6) Elemental | 6.310 bezoekers
8. (8) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 5.969 bezoekers  
9. (5) Sisu | 4.896 bezoekers  
10. (10) My Big Fat Greek Wedding 3 | 4.786 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.684.310 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.675.866 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.467.247 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.518 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 575.976 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.509 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 505.808 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers 
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 486.075 bezoekers
10. Elemental | 478.334 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.