[Box Office] The Flash komt binnen op nummer 1 | Week 25

De actiefilm The Flash komt deze week binnen op nummer 1 met 33.189 weekendbezoekers. The Flash, geregisseerd door Andy Muschietti, is de eerste film rondom de superheld van DC.

Naast The Flash hebben we nog een nieuwe binnenkomer in de top 10: To Catch a Killer. De jonge FBI rechercheur Eleanor (Shailene Woodley) worstelt met demonen uit haar verleden die haar leven zwaar maken. Wanneer ze wordt opgeroepen om een brute misdaad te onderzoeken begint een bloedstollende jacht op de angstaanjagende massamoordenaar.

BoxOffice Week 25 (weekendbezoek)

1. (1) The Flash | 33.189 bezoekers
2. (9) Spider-Man: Across The Spider-Verse | 29.658 bezoekers
3. (2) The Little Mermaid | 27.632 bezoekers 
4. (3) Transformers: Rise Of The Beasts | 24.241 bezoekers 
5. (4) Fast X | 14.357 bezoekers   
6. (-) Super Mario Bros | 10.630 bezoekers 
7. (6) Guardians Of The Galaxy Vol. 3 | 7.849 bezoekers  
8. (5) Kandahar | 7.555 bezoekers
9. (-) To Catch a Killer | 6.652 bezoekers
10. (7) The Boogeyman | 5.239 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.541.384 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.448 bezoekers
3. De Tatta's | 558.500 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.590 bezoekers 
5. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 442.259 bezoekers
6. John Wick 4 | 425.489 bezoekers  
7. Fast X | 354.209 bezoekers
8. The Little Mermaid | 304.209 bezoekers
9. Mummies | 288.398 bezoekers 
10. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 281.122 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.