[Box Office] The Fall Guy komt binnen op nummer 1 | Week 17

Met twee premières deze week haalt The Fall Guy de meeste weekendbezoekers binnen. 

The Fall Guy: Een stuntman (Ryan Gosling), die aan lager wal is geraakt, moet de vermiste ster van de blockbusterfilm van zijn ex-vriendin (Emily Blunt) vinden.

Het totaal aantal bioscoopbezoeken afgelopen weekend was ongeveer 230.000.

BoxOffice Week 17 (weekendbezoek)

1.(-)  The Fall Guy | 41.033 bezoekers  
2. (5) Back to Black   | 24.201 bezoekers  
3. (2) Kung Fu Panda 4  | 20.886 bezoekers 
4. (3) Civil War  | 14.118 bezoekers 
5. (1) Godzilla x Kong: The New Empire  | 12.142 bezoekers 
6. (4) Ghostbusters: Frozen Empire   | 11.068 bezoekers 
7. (-) De terugreis  | 10.827 bezoekers 
8. (-) Dune: Part Two  | 8.210 bezoekers
9. (6) Abigail | 5.298 bezoekers
10.(-) Spy X Family Code: White | 4.914 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Dune: Part Two | 779.291 bezoekers  
2. Wonka (OV) | 567.027 bezoekers  
3. Anyone But You | 442.995 bezoekers
4. Kung Fu Panda 4 | 367.853 bezoekers
5. Vogelvlucht | 315.858 bezoekers
6. Bob Marley: One Love | 286.733 bezoekers
7. Verliefd op Bali  | 272.302 bezoekers
8. Poor Things | 267.060 bezoekers   
9. Bon Bini Bangkok Nights | 260.117 bezoekers
10. The Zone of Interest | 244.314 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.