[Box Office] Talk to Me en Blue Beetle nieuw in toplijst | Week 34

De hoogste regionen van de Box Office blijven onveranderd, met Barbie en Oppenheimer stevig bovenaan. Naast deze zomerknaller is er gelukkig nog een hoop ander nieuws te zien in de bioscopen. Zo komt de Marvel-live-actionfilm Blue Beetle de top tien binnen. De superheld is niet erg bekend in Nederland, dus de populariteit van de film is opvallend. Ook voor het eerst in de hitlijst is Talk to Me, de horrorfilm waar niet alleen de recensenten, maar ook het publiek een zwak voor lijken te hebben. 

BoxOffice Week 34 (weekendbezoek)

1. (2) Barbie | 90.709 bezoekers
2. (1) Oppenheimer | 90.709 bezoekers
3. (3) Meg 2: The Trench | 28.135 bezoekers 
4. (-) Blue Beetle | 26.093 bezoekers
5. (5) Elemental | 19.589 bezoekers 
6. (4) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 18.326 bezoekers 
7. (12) Talk to Me | 18.152 bezoekers
8. (7) Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem | 9.638 bezoekers
9. (6) Gran Turismo | 8.894 bezoekers
10. (6) Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 7.804 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.662.986 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.510 bezoekers
3. Barbie | 1.414.124 bezoekers
4. Oppenheimer | 1.069.707 bezoekers
5. De Tatta's |558.507 bezoekers 
6. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 521.550 bezoekers  
7. The Little Mermaid | 503.779 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
9. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 467.519 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 465.807 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.