[Box Office] Retribution binnen in de top 10 | Week 39

De actiethriller Retribution was afgelopen weekend het meest populair. In een race tegen de klok probeert de Amerikaanse zakenman Matt Turner (Liam Neeson) een mysterie op te lossen en zijn gezin te redden.

Ook nieuw binnen op nummer 9 staat Happy Single. Een romantische komedie van de makers van Zwaar Verliefd! en Alles Is Zoals Het Zou Moeten Zijn met onder anderen Juvat Westendorp, Jamie Grant, Manuel Broekman en Barbara Sloesen. 

BoxOffice Week 39 (weekendbezoek)

1. (1). After Everything | 32.605 bezoekers
2. (2) The Nun 2 | 30.866 bezoekers 
3. (5) Oppenheimer | 28.456 bezoekers 
4. (4) The Equalizer 3 | 28.362 bezoekers
5. (-) Retribution | 27.366 bezoekers 
6. (3) A Haunting in Venice | 26.501 bezoekers
7. (6) Barbie  | 21.592 bezoekers 
8. (7) De Vuurlinie | 18.301 bezoekers 
9. (-) Happy Single | 13.855 bezoekers
10. (8) Elemental | 10.093 bezoekers


Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.753.916 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.679.382 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.549.093 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.522 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 586.069 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.511 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 506.609 bezoekers
8. Elemental | 502.201 bezoekers 
9. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 490.782 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.