[Box Office] Paw Patrol 2: The Mighty Movie binnen op 1 | Week 42

De animatiefilm Paw Patrol 2: The Mighty Movie kwam binnen op de eerste plek van de Box Office top 10. Als het lot van Avonturenstad op het spel staat, moeten de Megapups de superschurken zien te stoppen voordat het te laat is, en Skye zal moeten leren dat zelfs de kleinste pup het grootste verschil kan maken.

Drama thriller Anatomy of a Fall komt binnen op plek 5. Sandra, Samuel en hun slechtziende zoon Daniel wonen sinds een jaar in een afgelegen châlet in de Franse Alpen. Wanneer Samuel onder verdachte omstandigheden dood wordt aangetroffen, wordt Sandra aangeklaagd. In de rechtszaak die volgt wordt hun relatie tot op de pijnlijkste details ontleed.

BoxOffice Week 42 (weekendbezoek)

1. (5) Paw Patrol 2: The Mighty Movie | 28.359 bezoekers
2. (3) The Creator | 22.839 bezoekers
3. (1) The Exorcist: Believer | 22.477 bezoekers
4. (2) Past Lives | 21.931 bezoekers 
5. (-) Anatomy Of A Fall | 17.058 bezoekers
6. (4) Expend4bles | 16.692 bezoekers
7. (6) Oppenheimer | 15.495 bezoekers  
8. (8)The Equalizer 3 | 12.026 bezoekers  
9. (-) Retribution | 9.862 bezoekers
10. (7) After Everything | 9.576 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.799.721 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.682.292 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.621.358 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.700 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 589.806 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.517 bezoekers 
7. Elemental | 525.145 bezoekers 
8. The Little Mermaid | 506.694 bezoekers
9. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 491.433 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.