[Box Office] Paw Patrol 2: The Mighty Movie binnen op 1 | Week 42

De animatiefilm Paw Patrol 2: The Mighty Movie kwam binnen op de eerste plek van de Box Office top 10. Als het lot van Avonturenstad op het spel staat, moeten de Megapups de superschurken zien te stoppen voordat het te laat is, en Skye zal moeten leren dat zelfs de kleinste pup het grootste verschil kan maken.

Drama thriller Anatomy of a Fall komt binnen op plek 5. Sandra, Samuel en hun slechtziende zoon Daniel wonen sinds een jaar in een afgelegen châlet in de Franse Alpen. Wanneer Samuel onder verdachte omstandigheden dood wordt aangetroffen, wordt Sandra aangeklaagd. In de rechtszaak die volgt wordt hun relatie tot op de pijnlijkste details ontleed.

BoxOffice Week 42 (weekendbezoek)

1. (5) Paw Patrol 2: The Mighty Movie | 28.359 bezoekers
2. (3) The Creator | 22.839 bezoekers
3. (1) The Exorcist: Believer | 22.477 bezoekers
4. (2) Past Lives | 21.931 bezoekers 
5. (-) Anatomy Of A Fall | 17.058 bezoekers
6. (4) Expend4bles | 16.692 bezoekers
7. (6) Oppenheimer | 15.495 bezoekers  
8. (8)The Equalizer 3 | 12.026 bezoekers  
9. (-) Retribution | 9.862 bezoekers
10. (7) After Everything | 9.576 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.799.721 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.682.292 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.621.358 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.700 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 589.806 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.517 bezoekers 
7. Elemental | 525.145 bezoekers 
8. The Little Mermaid | 506.694 bezoekers
9. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 491.433 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.