[Box Office] Oppenheimer verovert nummer 1-positie | Week 32

Oppenheimer stoot Barbie voor het eerst in drie weken van de troon. Met ruim 200.000 bezoekers staat Oppenheimer deze week op een welverdiende eerste plek. 

Nieuw in de top 10 is Meg 2: The Trench. In de actiefilm nemen Jason Statham en de internationale actiefilmster Wu Jing een duik in onbekende wateren om de diepten van de oceaan te verkennen.

Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was ruim 750.000 bezoekers.

BoxOffice Week 32 (weekendbezoek)

1. (1) Oppenheimer | 202.956 bezoekers
2. (2) Barbie | 174.376 bezoekers
3. (-) Meg 2: The Trench | 89.389 bezoekers 
4. (3) Elemental | 51.150 bezoekers 
5. (4) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 46.468 bezoekers 
6. (6) Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 26.019 bezoekers 
7. (5) De Bellinga's: Vakantie Op Stelten | 24.404 bezoekers  
8. (7) Haunted Mansion | 18.431 bezoekers
9. (10) Super Mario Bros | 11.663 bezoekers    
10. (11) Juf Roos: Op Reis Naar De Regenboog | 11.428 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.645.285 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.510 bezoekers
3. Barbie | 1.003.179 bezoekers
4. Oppenheimer | 856.564 bezoekers
5. De Tatta's | 558.507 bezoekers 
6. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 496.465 bezoekers
8. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 467.443 bezoekers
9. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One  | 447.476 bezoekers  
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 429.087 bezoekers

Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.