[Box Office] Oppenheimer verovert nummer 1-positie | Week 32

Oppenheimer stoot Barbie voor het eerst in drie weken van de troon. Met ruim 200.000 bezoekers staat Oppenheimer deze week op een welverdiende eerste plek. 

Nieuw in de top 10 is Meg 2: The Trench. In de actiefilm nemen Jason Statham en de internationale actiefilmster Wu Jing een duik in onbekende wateren om de diepten van de oceaan te verkennen.

Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was ruim 750.000 bezoekers.

BoxOffice Week 32 (weekendbezoek)

1. (1) Oppenheimer | 202.956 bezoekers
2. (2) Barbie | 174.376 bezoekers
3. (-) Meg 2: The Trench | 89.389 bezoekers 
4. (3) Elemental | 51.150 bezoekers 
5. (4) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 46.468 bezoekers 
6. (6) Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 26.019 bezoekers 
7. (5) De Bellinga's: Vakantie Op Stelten | 24.404 bezoekers  
8. (7) Haunted Mansion | 18.431 bezoekers
9. (10) Super Mario Bros | 11.663 bezoekers    
10. (11) Juf Roos: Op Reis Naar De Regenboog | 11.428 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.645.285 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.510 bezoekers
3. Barbie | 1.003.179 bezoekers
4. Oppenheimer | 856.564 bezoekers
5. De Tatta's | 558.507 bezoekers 
6. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 496.465 bezoekers
8. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 467.443 bezoekers
9. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One  | 447.476 bezoekers  
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 429.087 bezoekers

Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.