[Box Office] Mission: Impossible binnen op 1 | Week 29

In Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One beginnen Ethan Hunt (Tom Cruise) en zijn IMF-team aan hun gevaarlijkste missie tot nu toe: het opsporen van een nieuw wapen dat de hele mensheid bedreigt, voordat het in verkeerde handen valt.

De familiefilm Elemental komt deze week binnen op nummer 3. Elemental speelt zich af in Elemental City, waar vuur-, water-, land- en luchtinwoners samenleven.

Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was 361.261 bezoekers.

BoxOffice Week 29 (weekendbezoek)

1. (2) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 98.903 bezoekers 
2. (1) Jones And The Dial Of Destiny | 46.862 bezoekers
3. (-) Elemental | 40.516 bezoekers 
4. (3) Insidious: The Red Door | 26.976 bezoekers 
5. (5) No Hard Feelings | 16.025 bezoekers  
6. (4) The Little Mermaid | 15.900 bezoekers   
7. (-) De Bellinga's: Vakantie Op Stelten | 13.364 bezoekers
8. (6) Spider-Man: Across The Spider-Verse | 10.477 bezoekers   
9. (8) Asteroid City | 10.140 bezoekers  
10. (7) De Oneindige Slijmfilm | 9.872 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.591.927 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.490 bezoekers
3. De Tatta's | 558.507 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
5. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 465.212 bezoekers
6. The Little Mermaid | 447.583 bezoekers
7. John Wick 4 | 426.032 bezoekers  
8. Fast X | 406.943 bezoekers
9. Spider-Man: Across The Spider-Verse | 289.651 bezoekers 
10. Mummies | 288.545 bezoekers 

Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.