[Box Office] Inside Out 2 klimt naar de derde plek van totaal aantal bezoekers | Week 29

Inside Out 2 is het vervolg op de Disney-film Inside Out, waarin Riley in de puberteit komt en nieuwe, complexere emoties ervaart. Terwijl Riley probeert zich aan te passen aan haar tienerjaren, moeten haar oude emoties zich aanpassen aan de mogelijkheid om vervangen te worden. De film wist in de eerste week na de première meer dan 500.00 bezoekers te behalen.

Twister: Een gepensioneerde tornadojager en meteoroloog wordt overgehaald om terug te keren naar Oklahoma om met een nieuw team en nieuwe technologieën te werken. 

BoxOffice Week 25 (weekendbezoek)

1. (1) Inside Out 2 | 105.147 bezoekers
2. (2) Verschrikkelijke Ikke 4 | 47.166 bezoekers
3. (-) Twisters | 36.334 bezoekers
4. (4) Longlegs | 13.723 bezoekers
5. (3) Bad Boys: Ride Or Die | 12.757 bezoekers 
6. (5) Fly Me To The Moon | 9.162 bezoekers
7. (6) A Quiet Place: Day One   | 6.762 bezoekers
8. (-) Thelma | 6.482 bezoekers
9. (8)  Bellinga's: Pretpark op Stelten | 6.293 bezoekers
10 (7) Superkrachten voor je Hoofd | 6.163 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Dune: Part Two | 812.822 bezoekers  
2. Wonka (OV) | 569.922 bezoekers  
3. Inside Out 2 | 520.254 bezoekers
4. Kung Fu Panda 4 | 492.087 bezoekers
5. Anyone But You | 443.553 bezoekers
6. Verschrikkelijke Ikke 4 | 440.480 bezoekers
7. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 411.813 bezoekers
8. Kingdom of the Planet of the Apes | 356.904 bezoekers
9. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   
10. Bob Marley: One Love | 287.626 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.