[Box Office] Indiana Jones behoudt eerste plek, Insidious binnen op 2 | Week 28

Insidious: The Red Door komt deze week binnen op nummer twee met 54.877 weekendbezoekers. In het laatste deel van de horrorfranchise keert de oorspronkelijke cast terug om voorgoed van hun demonen af te komen.

Ook binnen in de top 10 is de familiefilm Ladybug & Cat Noir. Wanneer een schurk Parijs in gevaar brengt met zwarte magie, verandert de tiener Marinette in superheld Ladybug. Op zoek naar balans tussen haar nieuwe krachten en school, bundelt ze haar krachten met de Cat Noir.

Ondanks het mooie weer afgelopen weekend, was het totale weekendbezoek ruim 270.000 bezoekers.

BoxOffice Week 28 (weekendbezoek)

1. (1) Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 54.877 bezoekers
2. (-) Insidious: The Red Door | 34.699 bezoekers
3. (3) The Little Mermaid | 16.932 bezoekers  
4. (2) No Hard Feelings | 16.266 bezoekers 
5. (4) Spider-Man: Across The Spider-Verse | 14.054 bezoekers   
6. (5) Asteroid City | 10.708 bezoekers  
7. (7) De Oneindige Slijmfilm | 10.302 bezoekers 
8. (-) Ladybug & Cat Noir: De Film | 9.415
9. (6) Transformers: Rise Of The Beasts | 9.398 bezoekers  
10. (-) Super Mario Bros | 6.164 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.572.728 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.476 bezoekers
3. De Tatta's | 558.502 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
5. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 458.766 bezoekers
6. John Wick 4 | 425.950 bezoekers  
7. The Little Mermaid | 390.199 bezoekers
8. Fast X | 389.300 bezoekers
9. Mummies | 288.531 bezoekers 
10. Ant-man And The Wasp: Quantumania | 281.122 bezoekers 

Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl

Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.