[Box Office] Horrorfilm The Exorcist, Believer komt binnen op 1 | Week 41

De horrorfilm The Exorcist, Believer kwam binnen op de eerste plek van de Box Office top 10. Een film waarin hoofdpersoon en weduwe Victor zijn dochter Angela en vriendinnetje Katherina kwijtraakt in het bos. Pas na drie dagen duiken ze weer op zonder dat ze enig idee hebben wat er met hen gebeurd is. Dit leidt tot wanhoop bij Victor. 

Ook Past Lives komt hoog binnen op plek 3. Dit is een semi-autobiografisch regiedebuut van Celine Song waarin Naomi en haar jeugdliefde Hae Sung na twaalf jaar radiostilte weer in contact met elkaar komen. 

BoxOffice Week 41 (weekendbezoek)

1. (-) The Exorcist: Believer | 29.820 bezoekers
2. (1) The Creator | 24.882 bezoekers
3. (-) Past Lives | 24.225 bezoekers
4. (-) Expend4bles | 21.894 bezoekers
5. (3)  Oppenheimer | 15.335 bezoekers 
6. (2) After Everything | 32.605 bezoekers
7. (5) The Equalizer 3 | 12.887 bezoekers
8. (6) Retribution | 10.686 bezoekers
9. (4) The Nun II | 10.320 bezoekers
10. (9) Sweet Dreams | 9.866 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.789.483 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.681.755 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.601.208 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.526 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 586.210 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.517 bezoekers 
7. Elemental | 520.065 bezoekers 
8. The Little Mermaid | 506.689 bezoekers
9. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers
10. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 491.113 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.