[Box Office] Doggy Style binnen op nummer 9 in de toplijst | Week 35

Het zal geen verassing zijn, maar de nummer 1 en 2 van de Box Office worden nog steeds vertegenwoordigd door Barbie en Oppenheimer.

Voor het eerst in de hitlijst is Doggy Style. Dit is allesbehalve een brave familiefilm, dit avontuur met huisdieren in de hoofdrol is een uiterst grove komedie. De Bellinga's: Vakantie Op Stelten komt weer binnen op nummer 10 in de toplijst. Een bioscoopfilm met de populaire familievloggers Bellinga in de hoofdrol. Het gezin maakt zich op voor de zomervakantie, maar dat verloopt niet zonder slag of stoot.

BoxOffice Week 35 (weekendbezoek)

1. (1) Barbie | 82.614 bezoekers
2. (2) Oppenheimer | 82.494 bezoekers
3. (3) Meg 2: The Trench | 26.933 bezoekers 
4. (6) Elemental | 26.049 bezoekers
5. (7) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One| 18.468 bezoekers 
6. (4) Blue Beetle | 18.261 bezoekers 
7. (-) André Rieu's 2023 Maastricht Concert: Love Is All Around | 17.890 bezoekers
8. (5) Talk to Me | 17.144 bezoekers
9. (-) Doggy Style | 16.027 bezoekers
10. (-) De Bellinga's: Vakantie Op Stelten | 10.657 bezoekers 

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.669.447 bezoekers  
2. Barbie | 1.547.513 bezoekers
3. Avatar: The Way Of Water | 1.455.516 bezoekers
4. Oppenheimer | 1.332.719 bezoekers
5. De Tatta's | 558.507 bezoekers 
6. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 547.389 bezoekers  
7. The Little Mermaid | 504.838 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 476.536 bezoekers
10. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 467.524 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.