[Box Office] Deadpool en Inside Out lokken mensen naar de bios | Week 32

Deadpool & Wolverine weten samen met de emoties uit Inside Out in deze zomerse weken toch mensen naar de aangename koelte van de bioscoop te trekken. Het zijn de best bezochte films van afgelopen weekend. 

It ends with us stijgt van plek 6 in de top tien naar de derde plaats. Deze film volgt Lily Bloom (Blake Lively), die na een moeilijke jeugd een nieuw leven in Boston wil opbouwen. Ze begint een relatie met de charmante Ryle Kincaid (Justin Baldoni), maar wordt geconfronteerd met zijn duistere kant, wat haar doet terugdenken aan haar verleden. Wanneer haar eerste liefde Atlas Corrigan (Brandon Sklenar) terugkeert, moet Lily een moeilijke beslissing nemen die haar toekomst zal bepalen.

Voor het eerst in de top tien is de film Borderlands. Lilith (Cate Blanchett), een premiejager met een mysterieus verleden, keert terug naar de chaotische planeet Pandora om de vermiste dochter van Atlas (Édgar Ramírez) te vinden. Ze vormt een onwaarschijnlijk team van buitenbeentjes, waaronder Roland (Kevin Hart) en de explosieve Tiny Tina, om het op te nemen tegen buitenaardse wezens en bandieten. Hun missie onthult Pandora's geheimen en het lot van het universum ligt in hun handen.

BoxOffice Week 32 (weekendbezoek)

1. (1) Deadpool & Wolverine | 75.423 bezoekers
2. (2) Inside Out 2 | 64.715 bezoekers
3. (6) It ends with us | 59.686 bezoekers
4. (3) Verschrikkelijke Ikke 4 | 37.751 bezoekers
5. (-) Borderlands | 18.144 bezoekers
6. (5) Twisters | 17.074 bezoekers 
7. (4) Trap | 16.838 bezoekers
8. (8) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 7.493 bezoekers 
9. (9) Superkrachten voor je Hoofd | 7.346 bezoekers  
10. (7) Longlegs | 6.457 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 978.620 bezoekers 
2. Dune: Part Two | 813.022 bezoekers   
3. Verschrikkelijke Ikke 4 | 688.961 bezoekers 
4. Wonka (OV) | 569.943 bezoekers
5. Deadpool & Wolverine | 501.294 bezoekers    
6. Kung Fu Panda 4 | 492.661 bezoekers 
7. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 453.834 bezoekers
8. Anyone But You | 443.580 bezoekers 
9. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.488 bezoekers 
10. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.