[Box Office] Dune: Part Two op derde plek van het jaar | Week 10

Binnen twee weken staat Dune: Part Two op de derde plek van het jaar.

Met drie uitgekomen films deze week staat Wicked little letters het hoogst. Wanneer mensen in Littlehampton - inclusief conservatieve lokale Edith - beginnen brieven vol hilarische grofheden te ontvangen, wordt rumoerige Ierse migrant Rose beschuldigd van de misdaad. Vermoedend dat er iets niet klopt, onderzoeken de vrouwen van de stad het.

In Imaginary keert een vrouw terug naar haar ouderlijk huis om te ontdekken dat de denkbeeldige vriend die ze achterliet heel echt is en ongelukkig dat ze hem in de steek heeft gelaten. In Buenos Chicas reist een advocaat met haar vrienden naar het zuiden van Spanje voor een wijntour, maar niet alles verloopt volgens plan. Ze ontmoet haar ex-partner onverwachts.

Het totaal aantal bioscoopbezoeken tot en met deze week bedraagt 6.386.684, waarvan 343.836 in het afgelopen weekend.  

BoxOffice Week 10 (weekendbezoek)

1.(1) Dune: Part Two | 119.665 bezoekers  
2. (-)  Wicked Little Letters | 21.801 bezoekers  
3. (2)  Bob Marley: One Love  | 19.216 bezoekers 
4. (-)  Imaginary | 17.012 bezoekers 
5. (3)  Poor Things  | 15.338 bezoekers 
6. (-)  Buenas Chicas | 13.274 bezoekers 
7. (5)  The Zone of Interest | 9.654 bezoekers 
8. (4)  Verliefd op Bali | 9.591 bezoekers
9. (6)  Anyone But You | 9.415 bezoekers
10.(-)  Wonka | 7.324 bezoekers  

Top 10 - 2024

1. Wonka (OV) | 542.855 bezoekers  
2. Anyone But You | 413.626 bezoekers  
3. Dune: Part Two  | 356.867 bezoekers
4. Vogelvlucht  | 275.059 bezoekers
5. Bon Bini Bangkok Nights | 256.136 bezoekers
6. Verliefd op Bali  | 247.118 bezoekers
7. Bob Marley: One Love | 226.390 bezoekers
8. The Beekeeper (2D) | 222.812 bezoekers   
9. Poor Things | 198.918 bezoekers
10. Scotoe | 197.355 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.