[Box Office] Bon Bini Bangkok Nights binnen op nummer 2 | Week 53

De actiekomedie Bon Bini Bangkok Nights staat deze week op nummer 2 in de Box Office. Wanneer Judeska en Ping Ping een lening afsluiten bij de malafide Aziatische zakenmagnaat Lo Pei Chan om hun fastfoodketen F.C. Kip uit te breiden - en ze de kleine lettertjes niet lezen - raken ze alles kwijt waar ze zo hard voor hebben gewerkt.

Ook nieuw in de top 10 is het semi-autobiografische fantasierijke epos The Boy and The Heron. Dit is Hayao Miyazaki’s eerste film sinds het Oscargenomineerde The Wind Rises en is opnieuw een autobiografisch geïnspireerd eerbetoon aan vriendschap.

BoxOffice Week 53 (weekendbezoek)

1. (1) Wonka (OV) | 176.176 bezoekers  
2. (2) Bon Bini Bangkok Nights | 83.737 bezoekers
3. (3) De Tatta's 2 | 67.553 bezoekers
4. (5) Vogelvlucht | 64.051 bezoekers
5. (4) Aquaman And The Lost Kingdom | 47.758 bezoekers
6. (8) Wish | 36.341 bezoekers 
7. (9) Juf Braaksel En De Magische Ring | 33.675 bezoekers 
8. (6) The Hunger Games: Boss | 33.020 bezoekers 
9. (7) Napoleon | 31.397 bezoekers
10 (-) The Boy And The Heron | 26.206 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.831.831 bezoekers  
2. Oppenheimer | 1.689.806 bezoekers
3. Super Mario Bros | 1.688.251 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.715 bezoekers
5. Wonka (OV) | 631.236 bezoekers 
6. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 591.735 bezoekers  
7. The Hunger Games: Boss | 565.270 bezoekers 
8. De Tatta's | 558.552 bezoekers 
9. Elemental | 557.513 bezoekers 
10.The Little Mermaid | 506.946 bezoekers 

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.