[Box Office] Blink Twice komt binnen op nummer 5 | Week 34

Zoë Kravitz debuteert als filmregisseur met de psychologische thriller Blink Twice, geproduceerd door Amazon MGM Studios. Het verhaal draait om techmiljardair Slater King, die tijdens een fundraiser cocktailserveerster Frida ontmoet. Hij nodigt haar uit voor een vakantie op zijn privé-eiland, waar al snel vreemde gebeurtenissen plaatsvinden. Frida begint te twijfelen aan de situatie en realiseert zich dat ze de waarheid moet achterhalen om het eiland levend te verlaten.

BoxOffice Week 34 (weekendbezoek)

1. (2) Inside Out 2 | 66.925 bezoekers
2. (1) It ends with us | 63.973 bezoekers
3. (3) Deadpool & Wolverine | 47.263 bezoekers
4. (4) Verschrikkelijke Ikke 4 | 44.119 bezoekers
5. (-) Blink Twice | 35.323 bezoekers
6. (5) Alien: Romulus | 22.656 bezoekers 
7. (6) Twisters | 13.964 bezoekers  
8. (9) Superkrachten voor je Hoofd | 9.408 bezoekers  
9. (10) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 9.054 bezoekers  
10. (7) Trap | 8.983 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.219.995 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 843.727 bezoekers
3. Dune: Part Two | 813.082 bezoekers  
4. Deadpool & Wolverine | 681.754 bezoekers
5. Wonka (OV) | 569.945 bezoekers
6. Kung Fu Panda 4 | 492.710 bezoekers 
7. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 465.310 bezoekers
8. Anyone But You | 443.594 bezoekers 
9. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.526 bezoekers 
10. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR maakt competitieprogramma 2026 bekend

16-12-2025 | 13:14:00
International Film Festival Rotterdam heeft het programma bekendgemaakt voor de Tiger Competition, Big Screen Competition en Tiger Short Competition

TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven

11-12-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.