[Box Office] Beetlejuice Beetlejuice binnen op 1 | Week 36

De fantasy-comedy Beetlejuice Beetlejuice staat deze week op nummer 1 in de Box Office. Drie generaties van de familie Deetz keren terug naar Winter River na een familietragedie. Wanneer Lydia’s dochter Astrid een maquette op zolder ontdekt en per ongeluk een poort naar het hiernamaals opent, keert Beetlejuice terug.

BoxOffice Week 36 (weekendbezoek)

1. (-) Beetlejuice Beetlejuice | 45.985 bezoekers
2. (5) Loverboy: Emoties uit | 34.827 bezoekers 
3. (1) It ends with us | 27.545 bezoekers 
4. (3) Deadpool & Wolverine | 19.605 bezoekers
5. (2) Inside Out 2 | 19.150 bezoekers 
6. (4) Blink Twice | 15.936 bezoekers
7. (6) Verschrikkelijke Ikke 4  | 11.886 bezoekers
8. (8) Alien: Romulus | 8.801 bezoekers     
9. (7) Afraid | 7.210 bezoekers
10. (10) Twisters | 5.418 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 1.302.708 bezoekers 
2. Verschrikkelijke Ikke 4 | 895.566 bezoekers
3. Dune: Part Two | 813.114 bezoekers  
4. Deadpool & Wolverine | 762.685 bezoekers
5. Wonka (OV) | 569.945 bezoekers
6. Kung Fu Panda 4 | 492.710 bezoekers 
7. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 469.312 bezoekers
8. Anyone But You | 443.615 bezoekers 
9.  It Ends With Us | 437.923 bezoekers 
10. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.534 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.