[Box Office] Barbie verovert de nummer 1-positie | Week 30

De veelbesproken film Barbie van Greta Gerwig komt deze week binnen op nummer 1 met 205.755 weekendbezoekers. De film met Margot Robbie als Barbie en Ryan Gosling als Ken lijkt indruk te hebben gemaakt op het publiek. Ze beschrijven de film als een originele, grappige en bedachtzame komedie. 

Op nummer 2 staat Oppenheimer, geschreven en geregisseerd door Christopher Nolan. De thriller vertelt het verhaal van de raadselachtige man die om de wereld te redden het risico moet nemen dat deze wordt verwoest.

Het totale weekendbezoek afgelopen weekend was ruim 700.000 bezoekers.

BoxOffice Week 30 (weekendbezoek)

1. (2) Barbie | 205.755 bezoekers
2. (-) Oppenheimer | 190.722 bezoekers 
3. (1) Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 70.503 bezoekers 
4. (4) Elemental | 50.024 bezoekers 
5. (3) Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 35.914 bezoekers 
6. (6) De Bellinga's: Vakantie Op Stelten | 21.153 bezoekers  
7. (5) Insidious: The Red Door | 19.446 bezoekers 
8. (9) De Oneindige Slijmfilm | 11.742 bezoekers    
9. (7) The Little Mermaid | 10.915 bezoekers   
10. (-) Juf Roos: Op Reis Naar De Regenboog | 10.536 bezoekers

Top 10 - 2023

1. Super Mario Bros | 1.604.185 bezoekers  
2. Avatar: The Way Of Water | 1.455.494 bezoekers
3. De Tatta's | 558.507 bezoekers 
4. De Gelaarsde Kat 2: De Laatste Wens | 496.600 bezoekers 
5. The Little Mermaid | 467.386 bezoekers
6. Guardians of the Galaxy vol. 3 | 466.611 bezoekers
7. John Wick 4 | 426.043 bezoekers  
8. Fast X | 411.731 bezoekers
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 334.954 bezoekers 
10. Spider-Man: Across The Spider-Verse | 302.582 bezoekers 

Bron: Maccsbox
www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.