
BOOH Media nu gekoppeld aan Cäsar-platform
Het netwerk van BOOH Media is vanaf nu beschikbaar via het Dataloket in Cäsar. BOOH Media is een zelfstandig saleshuis in de out-of-home markt, opgericht door Rick Jansen en Michiel Planthof. Beide ondernemers werkten eerder samen bij Hillenaar Outdoor en besloten na de overname door Global hun eigen koers te varen met BOOH Media: Better Out Of Home.
Het bureau vertegenwoordigt een netwerk van digitale snelwegmasten en billboards langs drukbezochte N-wegen, met een sterke focus op Zuid-Nederland. Daarnaast zijn er ook posities in Lelystad, Veendam en Gorinchem.
Flexibele partner voor regionale zichtbaarheid
BOOH Media verzorgt de verkoop van schermruimte voor een groep kleinere exploitanten met onderscheidende locaties. Het bureau wil deze partijen een groter podium bieden en biedt adverteerders flexibiliteit in bereik en inzet.
De eerste delen van het netwerk zijn inmiddels opgenomen in Cäsar. Adverteerders vinden de dataset onder de naam BOOH Media locaties in het Dataloket. Daarmee is het netwerk direct beschikbaar voor mediaplanning en -inkoop via het platform.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The New Horizon lanceert Selectieshop voor datagedreven direct mail
Cäsar en Envisia fuseren
Cäsar neemt EMC Cultuuronderzoeken over
[Marketing Report Radio] Arthur Zwamborn over het data-segmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
Cäsar breidt netwerk uit met Turff
Gepubliceerd door: Daan Dekkers