Boest verzorgt digitale campagnes voor Art Zoo Museum

Boest, actief in ticketmarketing voor cultuur, experiences en events, is marketingpartner van het recent geopende Art Zoo Museum in Amsterdam. In een 17e-eeuws grachtenpand aan de Herengracht presenteert het museum een artistieke ode aan dieren en natuur, met levensechte taxidermiekunst van internationaal gerenommeerde kunstenaars Darwin, Sinke & Van Tongeren.

Het Art Zoo Museum onderscheidt zich van traditionele musea en experiences. Bezoekers betreden een wereld waarin dieren centraal staan, van felgekleurde vogels tot een imposante T-Rex. De makers willen dat het publiek onder de indruk raakt van de precisie en uitstraling van de collectie.

Digitale marketingstrategie

Boest is verantwoordelijk voor de digitale marketingcampagne rond de lancering. Deze campagne richt zich op het wekken van nieuwsgierigheid, zonder direct alle details te onthullen. Via teasercontent op platforms als Meta, TikTok en Google worden bezoekers uitgedaagd om zelf te ontdekken wat er in het museum te zien is.

Etienne Looije, Operationeel Directeur bij Boest: "Het is fijn om vanuit Art Zoo Museum het vertrouwen te krijgen om de digitale marketing te mogen verzorgen met Boest."

Het Art Zoo Museum is inmiddels dagelijks geopend voor bezoekers.       

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cees Faes: Ik voel een afstand

17-10-2025 | 10:58:24
Vanochtend om kwart over zes stond ik weer in de file. Niet omdat ik daar plezier in heb, ik heb geen fetisj voor remlichten

Roderick Hietbrink: We willen hét merk van Nederland zijn

16-10-2025 | 17:03:00
Bas Vlugt spreekt met Roderick Hietbrink, Head of Marketing Verkade, over de geschiedenis, toekomst en digitale koers van het iconische Nederlandse merk.

Markteffect wint voor de twaalfde keer FD Gazellen Award

16-10-2025 | 11:24:56
De prijs onderstreept de voortdurende ontwikkeling van Markteffect als toonaangevende speler in de onderzoeks- en insightsbranche.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist

16-10-2025 | 09:27:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.