Boels Rental kiest voor Springbok en lanceert lentecampagne

Boels Rental heeft Springbok gekozen als partner om hun positie als B2B-verhuurder voor het lenteseizoen te versterken. Na samenwerkingen op andere terreinen, zoals de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en het realiseren van een CRM-strategie, heeft Springbok nu de pitch voor de lentecampagne gewonnen en ontwikkeld. Het concept is een basis voor Boels' seizoensgebonden campagnes dit jaar.

Boels en Springbok hebben binnen deze campagne een propositie voor verschillende doelgroepen ingezet. Naast construction is er een specifieke propositie ontwikkeld voor gardening & landscaping. Met deze adaptieve aanpak bewijst Boels relevanter te kunnen zijn voor al haar verschillende internationale klanten. 

Speciaal voor deze campagne is er een kleurrijke digitale Boels 3D-wereld gecreëerd die de basis vormt voor de campagne. Dit Spring-concept is modulair en schaalbaar waardoor eenvoudig passend te maken voor de verschillende seizoenen, doelgroepen en landen waarin Boels Rental vertegenwoordigd is. 

Tessa Visser, Campaign Manager Boels: "We zijn verrast door de creativiteit en innovatieve benadering van Springbok. Het vermogen om Digital & Creative te verbinden heeft ons geïnspireerd. De synergie tussen Springbok en Boels Rental legt een sterke basis om efficiënt in te blijven spelen op onze veranderlijke markt."

Maureen Elbers, Client Service Director Springbok: "Het was een mooie uitdagende kans om een nieuw concept te mogen bedenken en ontwikkelen voor de diverse Europese landen en marketingkanalen. Boels Rental begrijpt wat er nodig is om als bedrijf mee te blijven groeien met de markt en nieuwe doelgroepen te verkennen."

De lentecampagne wordt in april in zeven landen in Europa gelanceerd, en zal te zien zijn via diverse digitale kanalen; de website en overige marketingkanalen vanuit Boels Rental.

www.springbokagency.com

www.boels.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Peter van Wijnaerde: Kun je AI een geweten aandraaien?

07-07-2025 | 08:37:00
Het probleem met AI is niet dat het emotioneel dom is. Het weet niet vanzelf wat echt telt. We trainen systemen om te voorspellen

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia

30-06-2025 | 15:29:00
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.

Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech

30-06-2025 | 09:12:46
Vroeger waren er drie soorten videobanden. Je had Betamax, Video 2000 en VHS. Technisch gezien waren Betamax en Video 2000 beter. Toch won VHS.

Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders

23-06-2025 | 08:25:12
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.