blowUP media lanceert twee LED-schermen in Rotterdam

BlowUP media lanceert in Rotterdam – Alexandrium Shopping Center – twee LED-schermen. Beide digitale landmarks zijn onderdeel van het Digital Out of Home netwerk The Collective.

ALEX, het driezijdige digitale scherm van 21 m2 dat vanuit het plafond naar beneden komt, is geschikt voor multi-product of multi-feature advertising. Merken kunnen op iedere zijde een ander product, model, kleur of variatie tonen. Advertentiecontent kan als doorlopend geheel ingezet worden door het design van het LED-scherm. Door het gebruik van een consistent ontwerp, branding op alle schermen en 360 graden bewegende grafische elementen rondom, komen merkcampagnes op dit scherm het best tot z'n recht. 

BlowUP mediai introduceert in Rotterdam een verticale tuin rondom een digitaal scherm met The GreenAlexandrium. Dit LED-scherm van bijna 20 m2 is omringd door 40 m2 aan verticale tuin met echte planten. Meer dan 1000 planten vergroenen het shopping center en creëren een effect op bezoekers. Door de toepassing van 3D-content op dit GreenTech hoekscherm kunnen merken een visuele merkervaring aan consumenten bieden. Binnenkort wordt er een head-on scherm als derde digitale landmark in het shopping center toegevoegd. 

Zowel ALEX als The Green Alexandrium zijn gemaakt van state-of-the-art hardware en hebben een hoge resolutie. Beiden LED-schermen bestaan uit 80 procent gerecycled aluminium afkomstig uit Nederland en zijn gevoed door 100 procent Nederlandse groene stroom. Duurzaamheid vormt al jaren één van de strategische pijlers van blowUP media Benelux. Met deze initiatieven in het shopping centrum van Rotterdam wordt hier verder invulling aan gegeven.

Ernst Vos, Chief Commercial Officer van blowUp media Group: "Met de digitale landmarks in het onlangs vernieuwde Rotterdamse shopping center heeft blowUP media een omgeving gecreëerd die garant staat voor impact, emotie en een hogere naamsbekendheid voor merken, waardoor ze een diepere connectie kunnen maken met hun doelgroep. Het GreenTech scherm met verticale tuin en het hangende LED-scherm met drie displays sluiten aan bij de architectuur van het gebouw van onze vastgoedpartner Klépierre. Met HUB creëren we visuele merkervaringen die in de herinnering blijven hangen en we staan klaar om merken en bureaus te helpen het maximale uit hun DOOH-campagne te halen"

Impactvolle contentmix

Ter ere van deze lancering is 3D-content ontwikkeld door non-profit organisatie en duurzaamheidspartner Justdiggit. Daarnaast zijn OMEGA, H&M, Rimmel London (Coty), Tony Chocolonely, HBO en Diergaarde Blijdorp de eerste merken die adverteren op de schermen. De digitale kunst van Rotterdamse kunstenaar Sibumski wordt exclusief op de schermen weergegeven.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen

Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA

07-12-2025 | 22:19:00
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.