Bitfactory verwelkomt Coert Prins als managing director

Bitfactory, digitaal agency in Rotterdam en sinds kort onderdeel van NOBEARS Group, heeft Coert Prins verwelkomd als managing director. Met zijn staat van dienst in het optimaliseren van bedrijfsprocessen en het aansturen van teams wil Coert Prins een sleutelrol spelen in het verder versterken van de operationele efficiëntie en groei van het bedrijf.

Innovatieve web- en applicatieoplossingen

Sinds vijf jaar behoort Bitfactory tot de top van de Emerce100 in de categorie Digital Agency fullservice. Bitfactory maakt innovatieve web- en applicatieoplossingen, met de expertise van drie specialistische tech-units; e-commerce, software & apps en sites & portals. 

Coert Prins brengt meer dan vijftien jaar ervaring mee in de technologische sector en is bedreven in strategie, cultuurontwikkeling, het stroomlijnen van processen, het begeleiden van schaalvergroting en klantgericht werken. In het verleden heeft hij, als managing director bij Incentro, bijgedragen aan de groei van die organisatie, bijvoorbeeld met de uitbreiding naar Afrika om daar lokale developers op te leiden. In zijn laatste functie was hij CEO van duurzame reisorganisatie en Afrika-specialist Charlie's Travels. In die rol heeft hij succesvolle tech-initiatieven opgezet en uitgevoerd, waarbij hij multidisciplinaire teams heeft geleid. In zijn vrije tijd is Coert fanatiek (wereld)reiziger; daarnaast houdt hij van voetbal en bordspellen.

Johannes Hartman, oprichter en directeur van Bitfactory: "Wij zijn verheugd Coert te mogen verwelkomen in ons team. Zijn uitgebreide ervaring en frisse perspectief gaan ons helpen om onze operationele capaciteit te versterken en onze missie voort te zetten om innovatieve digitale oplossingen te realiseren voor onze klanten."

Stroomlijnen interne processen

In zijn rol als managing director is Coert Prins verantwoordelijk voor het stroomlijnen van de interne processen van Bitfactory, het optimaliseren van de commerciële activiteiten en het aanjagen van de algehele bedrijfsproductiviteit. Bovendien zal hij nauw samenwerken met de rest van het managementteam om strategische initiatieven te ontwikkelen en te implementeren.

Coert Prins: "Ik ben ontzettend enthousiast om aan de slag te gaan bij Bitfactory. Als digital agency staat Bitfactory bekend om de innovatieve benadering, hoogwaardige producten en langdurige klantrelaties. En het is vooral een hele leuke club met dito cultuur en geweldige mensen. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de toekomstige successen en groei van Bitfactory."

[Vacatures] iO zoekt een Data & Insights Consultant

26-11-2025 | 09:09:00
iO is per direct op zoek naar Data & Insights Consultant - Campus Eindhoven

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

[Vacatures] iO zoekt een Experience Strateeg - CX

19-11-2025 | 08:35:00
iO is per direct op zoek naar Experience Strateeg - CX • Campus Utrecht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 

[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager

26-11-2025 | 07:13:00
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.