
Bidfood introduceert retail media-netwerk voor foodservice
Bidfood lanceert Bidfood Media Services (BMS), het eerste commerce media netwerk binnen de Nederlandse foodservicebranche. Met dit platform brengt Bidfood de principes van retail media naar de zakelijke markt, gericht op horeca-professionals.
Via BMS kunnen zowel bestaande leveranciers als externe adverteerders gerichte campagnes uitvoeren, online én offline, binnen het eigen netwerk van Bidfood. Daarmee speelt het bedrijf in op de groeiende behoefte aan datagedreven marketingoplossingen in de B2B-markt.
Adverteren binnen aankoopmomenten
Campagnes via BMS worden ondersteund met data uit het Bidfood-netwerk. Hierdoor kunnen merken hun boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep onder de aandacht brengen. Dit verhoogt niet alleen de zichtbaarheid, maar biedt horeca-ondernemers ook gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen.
Wieteke Lankhaar, Head of Digital & Marketing bij Bidfood Nederland: “Met BMS bieden we een manier om in foodservice gericht te adverteren of om deze doelgroep toe te voegen aan de mediamix. We combineren data, technologie en bereik – vergelijkbaar met retail media, maar dan specifiek voor de zakelijke markt om zo de horeca professional te bereiken. Met de introductie van BMS zetten we een belangrijke stap in de verdere digitalisering van foodservice.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Summit Retail Media Group lanceert Nozzle TV op tankstations
YouTube komt met maatregelen gericht op minderjarigen
Groei retailmedia bijna 4 keer sneller dan advertentiemarkt
Goldspoon kiest Draft Digital voor marketingstrategie
[Vacancy] VML has a position for Senior Retail Media Consultant at Newcraft
Gepubliceerd door: Saskia van Weert