Bestuur Stichting Reclame Code breidt samenstelling uit

Het bestuur van de Stichting Reclame Code (SRC) is per 1 juli uitgebreid met twee leden: Louise Meijer en Karina Raaijmakers. Louise Meijer neemt zitting namens de kolom Adverteerders, Karina Raaijmakers namens de kolom Consument & Maatschappij. Zij volgen respectievelijk Astrid van den Oetelaar en Carola Hageman op, die hun bestuurstermijn hebben afgerond.

Louise Meijer heeft ruim twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Ze is momenteel interim directeur Marketing, Communicatie & Publiek bij Nationale Opera & Ballet. Eerder werkte ze in leidinggevende functies bij onder andere Exact, VodafoneZiggo, ING en Achmea. Meijer studeerde Communicatiewetenschap en Bestuurskunde aan de Universiteit van Amsterdam.

Ervaring uit zorg en toezicht

Karina Raaijmakers is bestuurder bij de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Ze studeerde Economie en Nederlands Recht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en begon haar carrière bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Daar vervulde ze diverse functies, onder meer als hoofd Toezicht Verzekeren en Pensioenen. Sinds april 2024 is ze lid van de raad van bestuur van de NZa.

Jacques Kuyf, voorzitter van de Stichting Reclame Code: "We zijn verheugd met de komst van Louise en Karina. Zij brengen actuele ervaring en frisse perspectieven mee, passend bij de maatschappelijke dynamiek waarin reclame zich vandaag de dag bevindt. Tegelijkertijd wil ik Astrid en Carola bedanken voor hun waardevolle inzet. Hun bijdrage heeft mede richting gegeven aan de ontwikkeling van de zelfregulering in een tijd van snelle veranderingen."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Netflix koopt Warner Bros. en HBO Max voor 82,7 miljard dollar

05-12-2025 | 14:45:00
Netflix heeft aangekondigd de film-/tv-studios Warner Bros. en de streamingdienst HBO Max te kopen van Warner Bros. Discovery voor een totale waarde van 82,7 miljard dollar

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

Screenforce - Les Binet: focus op ROI remt marketinggroei

03-12-2025 | 11:32:19
Uit een analyse van de IPA Databank blijkt dat 89 procent van de variatie in marketingpayback wordt verklaard door budget en slechts 11 procent door ROI.

Tale Meester: Live – van een moment naar een movement

03-12-2025 | 08:53:00
Wist je dat de meeste Gen Z’ers live vooral associeert met livestreams op social media? De traditionele live-tv is allang niet meer het referentiepunt.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.