Basic-Fit, ACHTUNG! en Big Shots komen met positioneringscampagne Basic-Fit

Basic-Fit komt met een aangescherpte positioneringscampagne van haar merk. Daartoe wordt een campagne gelanceerd die gestoeld is op het bouwen van sportgewoonten door het leuker en toegankelijker te maken voor vooral beginnende sporters, en daarmee de drempel tot het bouwen van routines en de sportschool te verlagen. De campagne is geproduceerd door Big Shots, waarbij Big Shots verantwoordelijk was voor het creeeren van alle campagne-assets en de de creatieve doorvertaling van alle digital assets.

Erica van Vonderen Hahn, Marketing & E-commerce Director bij Basic-Fit: “Veel mensen hebben een beetje aanmoediging nodig om weer terug te keren naar hun (fitte) routines. Het is aan ons de taak om consumenten te helpen sportgewoontes te ontwikkelen die vooral leuk en goed voelen. Zeker in een tijd waarin het belangrijk is om fit en gezond te blijven, willen wij laten zien dat we er voor onze sporters zijn en laten zien hoe ons product hen kan helpen het makkelijker en leuker te maken om (weer) te beginnen.​"

De campagne wordt gelanceerd in de vijf markten waar Basic-Fit actief is: Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. Naast de televisiecommercial is de campagne via social media te vinden, zijn er radiospots wordt (D)OOH ingezet en is een online video ontwikkeld.

Credits:

Campagne concept: ACHTUNG! | Productiemaatschappij: Big Shots | Klant: Fiona Mermans, Erica van Vonderen-Hahn, Alexandra Meijer, Roddy vd Maat & Max de Vries

www.basicfit.nl
www.achtung.nl
www.bigshots.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.