Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland

Bart Helder is begonnen als Head of Account Management bij Teads Nederland. Met zijn komst wil het internationale mediaplatform de klantgerichtheid en operationele werkwijze in Nederland verder ontwikkelen.

Bart Helder, Head of Account Management bij Teads Nederland: "Teads combineert technologische innovatie met een sterk menselijk DNA. Vanaf het eerste contact voelde ik een unieke energie binnen het team, gekoppeld aan een duidelijke visie op de toekomst van digital advertising. Ik zie enorme mogelijkheden om impact te maken met een gedreven team dat écht het verschil wil maken voor klanten."

Focus op klantbeleving en samenwerking

Bart Helder krijgt de verantwoordelijkheid voor het professionaliseren van het accountteam, het versterken van klantrelaties en het verbeteren van de klantbeleving.

Bart Helder: "Mijn doel is om een omgeving te creëren waarin ons team niet alleen uitvoert, maar ook adviseert, anticipeert en inspireert. Teads heeft alle ingrediënten: technologie, creativiteit en schaal, om samen met onze klanten duurzame groei te realiseren."

Versterking in lijn met groeiplannen

Met ervaring in het aansturen van teams en een uitgebreid netwerk binnen de media-industrie, brengt Helder kennis en ervaring mee die bijdragen aan de verdere ontwikkeling van Teads Nederland.

Geert Hoogeveen, Managing Director van Teads Nederland: "Onze klanten verwachten meer dan alleen bereik; ze willen advies, inzicht en proactiviteit. Met Bart als Head of Account Management versterken we precies dat: onze belofte om als trusted partner naast onze klanten te staan."

www.teads.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Van data naar actie: 5 last-minute tips voor de feestdagen

13-11-2025 | 08:46:00
Onderzoek van omnichannelplatform Teads onder 501 Nederlandse consumenten laat zien dat verschillende productcategorieën hun piek nog moeten bereiken

Nino Bavelaar van GumGum naar Teads Nederland

09-07-2025 | 10:41:00
Teads Nederland breidt het team verder uit met Nino Bavelaar, die de overstap maakt van GumGum. Hij gaat aan de slag als Strategic Account Director

Teads-overname door Outbrain feit

04-02-2025 | 11:13:00
Technologisch platform Outbrain heeft Teads overgenomen voor 1 miljard dollar; 725 miljoen dollar is daarbij cash betaald. Altice heeft na de transactie 42 tot 47 procent van Outbrain in handen gekregen

Roy Vervenne (Teads) over connected tv en outstream adverteren

26-01-2025 | 09:00:00
Roy Vervenne is Head of Publishing bij Teads Nederland. We spreken hem over hoe Teads met connected tv meer impact wil maken, maar ook hoe 2024 verging en zijn ambities voor 2025

Tessa Johanneke van den Dool stapt over naar Teads


16-01-2025 | 10:07:00
Tessa Johanneke van den Dool start per 13 januari als Senior Sales Manager Teads. Voor Teads stopt Van den Dool met haar interim-carrière. 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.