Azerion neemt belang in jongerenplatform Just Another Media Company

Digital advertising- en entertainment mediaplatform Azerion heeft een minderheidsbelang genomen in het op jongeren gerichte mediahuis Just Another Media Company (JAMC) uit Amsterdam.

Branded content proposities

JAMC is eigenaar van diverse online titels als RUMAG, ParraTV, SoWhat!, Nieuwskamer en Darum. Daarnaast produceert en exploiteert het onder licentie ComplexNL, wereldwijd het grootste op millennials en GenZ gerichte platform uit de Verenigde Staten, dat nieuws brengt over pop-en streetculture, streetwear en -style, muziek, sneakers en sport. Ook verkoopt het als sales agent branded content proposities voor diverse andere platformen.

Michel Palmen, Managing Director van JAMC: "JAMC heeft sinds haar oprichting in 2021 een mooie groei laten zien in bereik én omzet binnen een lastig te bereiken doelgroep: jongeren. Het partnership met Azerion bestond al op het gebied van advertising sales. De deelname is dan ook strategisch; samen kunnen we het online- en videobereik van onze platformen middels onze digital advertising sales nog beter verwaarden."

JAMC spreekt de taal van jongeren

Marcel Schuyt, Country Director Benelux van Azerion: "JAMC heeft laten zien deze belangrijke doelgroep niet alleen te kunnen bereiken, maar ook echt de taal van deze doelgroep te spreken en die te vertalen in mooie producties voor A-merken. Daar zien we veel potentie in; het bestaande medialandschap is de jongeren behoorlijk kwijtgeraakt. Wij zijn dan ook erg blij met deze stap."

www.azerion.nl

www.justanothernetwork.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Willem-Albert Bol: Azerion verbindt merken en publishers

17-12-2025 | 09:39:00
Hij spreekt met Bas Vlugt over de groei van Azerion, de internationale cultuur op het hoofdkantoor en de rol van het bedrijf in het medialandschap

Willem-Albert Bol: Azerion wil het Europese alternatief voor Big Tech zijn

11-11-2025 | 15:33:00
Bij Marketing Report TV vertelt hij over zijn overstap, de ambities van het mediabedrijf en zijn missie om Azerion steviger op de kaart te zetten

Willem Albert Bol wil Azerion zichtbaar maken als trots van Nederland

10-10-2025 | 15:11:00
Marketing Report spreekt op Schiphol-Rijk met Willem Albert Bol, sinds kort country director van Azerion Nederland

Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit

18-09-2025 | 15:29:00
Hawk by Azerionen en Adsquare breiden hun samenwerking uit naar Latijns-Amerika, het Midden-Oosten, de Verenigde Staten en extra Europese landen.

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.