Ayvens kiest Traffic Builders als digitale groeipartner
Leasemaatschappij Ayvens gaat in Nederland een samenwerking aan met media- en performancebureau Traffic Builders. Met dit partnership wil Ayvens haar digitale verkoopkanaal uitbreiden, meer zakelijke klanten bereiken en de online klantreis verbeteren voor het bestellen van zakelijke leaseauto’s.
De samenwerking komt voort uit een verschuiving in klantgedrag. Steeds meer ondernemers sluiten hun leasecontract volledig online af. Daardoor groeit de behoefte aan data-gedreven marketingstrategieën die zorgen voor relevante bezoekers, kwalitatieve leads en betere conversie.
Volledige funnel in handen van Traffic Builders
Traffic Builders ondersteunt Ayvens met onder andere search-, display- en social advertising. Daarnaast levert het bureau diensten op het gebied van marketing automation, funnel management, conversie-optimalisatie en telefonische leadopvolging.
Lonneke van der Horst, marketing & communications director bij Ayvens Nederland: “Online retail is al jaren een belangrijke groeimarkt voor Ayvens. Met de samenwerking met Traffic Builders versterken we onze digitale slagkracht en kunnen we onze zakelijke klanten nog beter bedienen.”
Intensieve samenwerking in hybride teams
Ayvens en Traffic Builders werken samen in hybride teams aan alle onderdelen van de digitale klantreis. Zo fungeert Traffic Builders als verlengstuk van de marketingorganisatie van Ayvens.
Wolter Tjeenk Willink, CEO van Traffic Builders: “Wat deze samenwerking uniek maakt, is dat wij als media- en performancemarketingbureau verantwoordelijk zijn voor de volledige funnel: van branding en salescampagnes tot de daadwerkelijke opvolging van leads naar order. Deze end-to-end aanpak is een mooie uitdaging die perfect past bij het data gedreven DNA van Traffic Builders.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken
DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers