Audiohuis lanceert podcast: De moed om te leiden

Uitgeverij Boekerij en Audiohuis introduceren vanaf 6 maart de podcast De moed om te leiden, waarin Sander Aarts, voormalig lid van de Special Forces en auteur, in vier afleveringen in gesprek gaat met bekende gasten over persoonlijk leiderschap.

Bij de Special Forces leerde Sander Aarts wat nodig is om onder druk en extreme omstandigheden leiding te geven aan een team én de verantwoordelijkheid te nemen voor zichzelf. In de periode na zijn tijd bij de Special Forces moest hij een moeilijk deel van zijn verleden verwerken. Noodgedwongen leerde Sander over persoonlijk leiderschap. Die lessen werden gebundeld in zijn boek De moed om te leiden. In deze gelijknamige podcast gaat hij in gesprek met Lieke van Lexmond, Henk van Straten, Angelique Houtveen en Nicolaas Veul, inspirerende mensen die de regie over hun eigen leven (terug)pakken. Aarts spreekt met hen over onderwerpen als obstakels overwinnen, weerbaarheid, veerkracht, seksualiteit en mannelijkheid.

Gasten

Acteur en presentator Lieke van Lexmond werd gecanceld in de media, maar staat nu positiever in het leven dan ooit. Hoe is het haar gelukt en hoe kijkt ze terug op deze periode? Welke lessen heeft ze geleerd? Is het mogelijk om levensobstakels om te buigen naar levenslessen en persoonlijke groei?

Radiomaker, presentator, dj en podcast-host Angelique Houtveen heeft veel te maken met lichamelijke uitdagingen. Hoe kun je je grootste obstakels als bron van kracht zien? En hoe ga je om met moeilijke periodes, hoe herstel je én leer je daarvan?

Henk van Straten is schrijver; mannelijkheid is een terugkerend thema bij Henk in onder andere zijn boeken. Wat betekent mannelijkheid? Is het in deze tijd nog geaccepteerd om mannelijk te zijn? Allerlei ‘echte mannen’ vertellen wat ze wel en niet moeten doen om een echte man te zijn. Ze lijken zoekende, maar waar zoeken ze werkelijk naar?

Programmamaker en columnist Nicolaas Veul gaat in gesprek over seksualiteit. Nicolaas groeide op in het Gooi waar verder niemand homoseksueel leek te zijn. Daarbij werd hij in zijn ouderlijk huis regelmatig mietje of watje genoemd. Wat heeft hij gedaan om lessen uit een moeilijke jeugd om te buigen naar persoonlijke groei?

In december 2023 verscheen De moed om te leiden van Sander Aarts. Hij schreef eerder Niet te breken en Missie mindset.

www.audiohuis.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff

04-09-2025 | 09:39:00
Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff kwalitatieve videocontent toevoegt aan het portfolio.

BBC Studios kiest Audiohuis als reclamerepresentant in Nederland

03-06-2025 | 15:12:00
BBC Studios werkt voortaan samen met het Nederlandse audiobedrijf Audiohuis voor de vertegenwoordiging van BBC-podcasts op de reclamemarkt in Nederland.

Talpa Media start advertentieverkoop podcasts Audiohuis

21-01-2025 | 13:47:00
Talpa Media zal per februari 2025 starten met de advertentieverkoop van podcast van Audiohuis

Frank van der Lende en Waylon maken podcastserie in aanloop naar Ahoy-concert

30-10-2024 | 13:52:00
Radio Veronica-dj Frank van der Lende en zanger Waylon maken samen een podcastserie in aanloop naar Waylon's Top 1000 Allertijden-concert in Rotterdam Ahoy.

Audiohuis komt met True crime-podcast Bloemen plukken langs de rand van het ravijn

09-08-2024 | 11:57:00
Onder de naam True Crime: Bloemen plukken langs het ravijn lanceert Audiohuis een podcast die het werk beschrijft van mensen waar men zich geen voorstelling van kan maken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.