Arne van Helleputte Country Director België EasyPark Group

Parkeertechnologiebedrijf EasyPark Group heeft Arne van Helleputte benoemd tot Country Director in België. Hij zal verantwoordelijk zijn alle in België actieve merken, waaronder ook EasyPark, formerly Parkmobile, voor het leiden en versnellen van de groei op de Belgische markt.

Andy Stott, Regional Director Emerging Markets, EasyPark Group: "Ik ben erg blij Arne te verwelkomen bij EasyPark Group, vooral nu we onze inspanningen op de Belgische markt intensiveren. Zijn brede achtergrond in business development en mobiliteit, gekoppeld aan een oprecht enthousiasme voor het verrijken van levenskwaliteit door middel van technologie, zijn kwaliteiten die van het grootste belang zijn voor ons."

Arne heeft door heel Europa gewerkt bij Daikin, een groot bedrijf in consumentenelektronica. Meest recentelijk gaf hij leiding aan sales en business development bij een SaaS startup die mobiliteitsdiensten aanbiedt aan zakelijke klanten.

Arne van Helleputte: "Ik ben echt enthousiast om deel uit te maken van EasyPark Group. Ik hoop dat mijn ervaring, passie voor technologie en innovatie het bedrijf zullen helpen groeien en zo een volgend stadium in België zullen bereiken."

www.easyparkformerlyparkmobile.nl

www.countercollective.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars

20-11-2025 | 14:43:00
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.

Counter Collective wint twee keer zilver bij Dutch PR Awards

23-10-2025 | 12:42:00
Counter ondersteunt Ayvens bij merkbekendheid na fusie ALD en LeasePlan

Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één

11-08-2025 | 08:54:00
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief

Denise Jongkind naar Counter Collective als artdirector

07-08-2025 | 09:11:28
Ze gaat aan de slag met merkidentiteiten, campagnes en communicatiemiddelen.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.