André Blanco en Anirudh Shiva naar Gospooky

Social technology agency Gospooky voegt twee creatives toe aan het team: André Blanco (ex-AKQA Berlin) en Anirudh Shiva (ex-Boomerang Amsterdam). Deze strategische keuze is gemaakt om een volgende stap te zetten in Gospooky’s commitment om als industry innovator de campagnedraagkracht verder uit te bouwen en door te ontwikkelen.

Grenzen van social verleggen

André en Anirudh zijn eerder deze zomer gestart bij Gospooky, waarbij ze hun internationale ervaring en frisse inzichten hebben meegenomen. Ze zijn onderdeel van een dynamisch team van creatives, die samen dagelijks werken aan het doel van Gospooky om de grenzen van social te verleggen en de status quo te challengen.

André Blanco brengt ervaring in visual design met zich mee. Met een sterke basis in Art Direction en een bewezen track record in het bouwen van sterke merkverhalen en next level campagnes in advertising, wil hij Gospooky’s campagnes voorzien van nieuwe perspectieven, innovatief denken en top-notch vakmanschap.

Internationale perspectieven

Anirudh Shiva, bekend om zijn sterke copywriting skills en strategisch inzicht, stapt in na meerdere succesvolle internationale campagnes. Zijn talent voor sterke content en expertise in merkactivaties en geïntegreerde campagnes spelen een belangrijke rol in Gospooky’s inspanningen voor betekenisvolle connecties tussen merken en doelgroepen.

Tanya Ponomareva, Creative Director bij Gospooky: "We zijn ontzettend enthousiast om André en Anirudh in huis te hebben. Met hun unieke talenten en verschillende achtergronden, met André afkomstig uit Brazilië en Anirudh uit India, worden onze creatieve capaciteiten uitgebreid. Door hun internationale perspectieven en unieke creatieve stijl kunnen we een diverse range aan onderscheidende campagnes voor onze klanten leveren."

www.gospooky.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers

11-06-2025 | 10:55:00
Veel bureaus kiezen ervoor om starters meteen volop aan het werk te zetten, in de hoop dat ze blijven drijven.

GoSpooky en Etos lanceren VR-experience

12-12-2024 | 09:53:00
Tijdens de feestdagen lanceert GoSpooky in een select aantal Etos-winkels een VR-experience, die klanten helpt ontspannen om de feestdagen door te komen

GoSpooky opnieuw in de prijzen bij de 14e Lovie Awards

07-11-2024 | 00:15:00
GoSpooky, het creatieve bureau dat gespecialiseerd is in social media en digitale ervaringen, ontving dit jaar opnieuw zeven Lovie Awards voor campagne

DEPT, GoSpooky en Dentsu Creative winnaars TikTok Ad Awards 2024

06-11-2024 | 17:45:00
Deze merken gaven een ware masterclass in hoe te slagen op TikTok en lieten de strategieën en advertentieformaten zien die tot uitzonderlijke resultaten leiden.

Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player

04-09-2024 | 08:40:00
VIA heeft op 3 september tijdens het Legend Diner in de historische Zuiderkerk in Amsterdam, Rob Benjamens tot de nieuwe Legend gekroond. Isabelle Dacz (Publicis Groupe) is uitgeroepen tot Most Valuable Player en Tristan Albers (Gospooky) is Rookie of the Year

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.