Ander MT voor Bambuu: Erik Dijkman aan het roer

Bij marketingbureau Bambuu uit Purmerend staat er een nieuwe leiding aan het roer. Per september 2023 heeft Erik Dijkman de directiepositie overgenomen van oprichters Bas van Petten en Sietse Kingma.

De oprichters gaan zich focussen op de ontwikkeling van nieuwe businessinitiatieven rond Bambuu. Erik Dijkman, sinds 2017 bij Bambuu aan boord, vervulde eerder een rol als operationeel manager.

Gelijktijdig met de directiewissel is de inrichting van de organisatie aangepast. Bambuu bedient opdrachtgevers voortaan vanuit uitgebalanceerde klantteams. In ieder team komen meerdere niveaus en expertises samen. De klantteams worden aangestuurd door teamleiders. Zij nemen daarnaast zitting in het managementteam.

Managementteam

Het MT bestaat daarmee uit teammanagers Nina Rawie, Fabian Slosse, Max Schoorl, aangevuld met Bart Degeling (partner en commercieel directeur) en Erik Dijkman (partner en algemeen directeur).

Sietse Kingma: "We waren er klaar voor om de inrichting weer eens tegen het licht te houden. Een bedrijf met 40 man ziet er anders uit dan een bedrijf met 10 man. Met deze herinrichting en versteviging van het management, zijn we klaar voor de komende jaren. Nu komt er meer ruimte voor Bas en mij om verder te gaan ondernemen en aan het bedrijf te werken, voor ons daarom ook een boeiende episode die voor ons ligt.”

Erik Dijkman: "Ik ben Bas en Sietse dankbaar voor hun vertrouwen en kijk er enorm naar uit om met het nieuwe managementteam en de organisatie door te pakken en de volgende groeifase in te gaan. De positieve feedback die we al ontvangen van opdrachtgevers en medewerkers bevestigen dat we op de juiste weg zitten. Dat werkt aanstekelijk en maakt dat we vastberaden zijn om het succesverhaal van Bambuu verder te schrijven.”

www.bambuu.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands

04-09-2025 | 23:00:00
Tijdens haar periode bij Hearst maakte Krouwel ingrijpende veranderingen mee in het medialandschap

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.

Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights

04-09-2025 | 10:37:00
Met deze benoeming wil het bureau zijn internationale onderzoekspositie verder versterken.

Brandmerck & Okkinga Communicatie versterkt leiderschapsteam

03-09-2025 | 09:37:46
Brandmerck & Okkinga Communicatie versterking in de directie met de toetreding van Timo Weda.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.