
AMMA Awards 2024 open voor inzending
De Annual of Master in Media Awards (AMMA Awards) worden al 23 jaar uitgereikt als erkenning voor de beste campagnes, opvallende concepten en opkomende talenten in de media-industrie. Vanaf deze week is het mogelijk om cases in te zenden voor de AMMA Awards.
Categorieën en domeinen
Dit jaar zijn er dertien categorieën, onderverdeeld in vier domeinen: Master of Data, Master of Impact, Master of Strategy en Master of Industry. Tessa van der Starre, voorzitter van de AMMA-commissie: "Met een mix van creativiteit, innovatie en ongekend talent, belooft de AMMA Awards dit jaar een onvergetelijke uitreiking te worden. We hebben in 2023 nauw samengewerkt met de juryvoorzitters en VIA om de kwaliteit te verhogen, en vooral de adverteerder & inhoud centraal te stellen. Niet alleen op de avond zelf, maar vanaf het moment van inzenden tot de uitreiking."
Uitreiking
De deadline voor het indienen van inzendingen is 9 februari 17:00 uur. Eind maart worden de genomineerden bekendgemaakt. De uitreiking van de 23e editie van de AMMA Awards vindt plaats op 16 mei 2024 in het Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Digitale advertentiemarkt groeit naar 4,1 miljard euro
VIA draagt drie bestuursleden voor
bvA en VIA lanceren stappenplan Samenwerken voor duurzame impact
AMMA Awards 2025 zijn geopend met thema: Diamonds are Forever
VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen