AMMA Awards 2024 open voor inzending

De Annual of Master in Media Awards (AMMA Awards) worden al 23 jaar uitgereikt als erkenning voor de beste campagnes, opvallende concepten en opkomende talenten in de media-industrie. Vanaf deze week is het mogelijk om cases in te zenden voor de AMMA Awards.

Categorieën en domeinen

Dit jaar zijn er dertien categorieën, onderverdeeld in vier domeinen: Master of Data, Master of Impact, Master of Strategy en Master of Industry. Tessa van der Starre, voorzitter van de AMMA-commissie: "Met een mix van creativiteit, innovatie en ongekend talent, belooft de AMMA Awards dit jaar een onvergetelijke uitreiking te worden. We hebben in 2023 nauw samengewerkt met de juryvoorzitters en VIA om de kwaliteit te verhogen, en vooral de adverteerder & inhoud centraal te stellen. Niet alleen op de avond zelf, maar vanaf het moment van inzenden tot de uitreiking."

Uitreiking

De deadline voor het indienen van inzendingen is 9 februari 17:00 uur. Eind maart worden de genomineerden bekendgemaakt. De uitreiking van de 23e editie van de AMMA Awards vindt plaats op 16 mei 2024 in het Koninklijk Theater Tuschinski in Amsterdam.

www.mwg.nl

www.vianederland.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Digitale advertentiemarkt groeit naar 4,1 miljard euro

17-04-2025 | 13:58:00
De stijging betekent een verdubbeling van het groeipercentage ten opzichte van vorig jaar. Dit blijkt uit de Online Ad Spend Study 2024, uitgevoerd door Deloitte in opdracht van VIA.

VIA draagt drie bestuursleden voor

10-04-2025 | 10:16:54
Brancheplatform VIA heeft drie kandidaten voorgedragen voor een bestuursfunctie: Danijel Dercksen, Fiona Vanderbroeck en Tim Geenen

bvA en VIA lanceren stappenplan Samenwerken voor duurzame impact

14-01-2025 | 10:47:00
In de samenwerking tussen adverteerders en bureaus staat het realiseren van duurzame impact van merken steeds vaker op de agenda. Om bedrijven hierbij te helpen, hebben bvA en VIA samen met een groep koplopers de gids Samenwerken voor duurzame impact en een bijbehorend stappenplan ontwikkeld. De gids beschrijft alle facetten van de samenwerking, van partnerselectie tot aan evaluatie. 

AMMA Awards 2025 zijn geopend met thema: Diamonds are Forever

12-12-2024 | 12:00:00
Op 22 mei 2025 worden de prijzen voor het beste werk uit de media-industrie in het Tuschinski Theater uitgereikt

VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI

12-12-2024 | 11:11:00
Deze gids, ontwikkeld als een levende leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.