ALLsportsradio met speciale middagshow vanaf ABN AMRO Open

Sportzender ALLsportsradio maakt van zondag 2 tot en met zondag 9 februari een dagelijkse middagshow vanaf het ABN AMRO Open tennistoernooi in Rotterdam. De uitzendingen staan geheel in het teken van dit grootste indoor tennistoernooi van Europa.


Elke dag is Robert Denneman tussen 17:00 tot 18:00 uur te horen met speciale afleveringen van ALLsportsradio LIVE!, met interviews, studiogasten en reportages vanuit Ahoy.
Regelmatig schuiven ook toernooidirecteuren Richard Krajicek en Esther Vergeer aan in de studio met de laatste updates van het toernooi.
Toernooidirecteur Richard Krajicek: “Het is mooi dat ALLsportsradio opnieuw aanwezig is op het ABN AMRO Open. Voor de bezoekers van het toernooi is het mooi om te zien hoe radio gemaakt wordt en om mee te genieten van de gesprekken over sport. Voor de fans thuis biedt het unieke verhalen over het toernooi met veel bijzondere gasten. Ik kijk ernaar uit om regelmatig aan te schuiven.”

ABN AMRO Open

Het ABN AMRO Open beleeft tussen 1 en 9 februari haar 52ste editie. Al meer dan een halve eeuw verwelkomt ABN AMRO de internationale tennistop tijdens het grootste indoor tennistoernooi van Europa. 

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app

28-08-2025 | 13:06:00
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.

Mizuno lanceert campagne rond kracht van routines

22-08-2025 | 13:49:36
Mizuno is gestart met de merkcampagne Rise by Routines. Het sportmerk benadrukt hiermee de kracht van gewoonten als basis voor persoonlijke groei

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Clubwatcher (tijdelijk)

21-08-2025 | 07:47:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Clubwatcher (tijdelijk) - Maastricht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.