Alle genomineerden van de M100 2025 lijsten bekend | Start onderzoek dinsdag 29 oktober

Woeaaaaaaaaaah!

De M100 2025 nominatielijsten zijn klaar. Alle 2000 genomineerden gefeliciteerd!

Hieronder vind je de lijsten met alle genomineerden.

7 M100 2025 nomonatielijsten

Innovatieslag M100 2025-lijsten

Het is ieder jaar wel dat we een of meerdere lijsten toevoegen, uitbreiden of aanscherpen. Voor het kroonjaar 2025 doen we echter een complete innovatieslag.

De reden daarvoor is dat we twee belangrijke nieuwe lijsten gaan toevoegen aan het onderzoek en we willen waken voor een situatie die vanuit onderzoeksperspectief zo ondoorzichtelijk wordt dat de uitslagen erdoor kunnen worden beïnvloed... lees hier verder

M100 MediaTest Onderzoek start dinsdag 29 oktober - daar wil je aan meedoen!

Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor de M100 2025 lijsten. De lijsten wordt vastgesteld op basis van een onderzoek.

Het onderzoek - uitgevoerd door MediaTest - dat de basis vormt voor de M100-lijsten start dinsdag 29 oktober 2024.

We gaan ruim 50.000 vakgenoten vragen of zij willen aangeven welke mensen binnen ons vak zij het meest invloedrijk vinden.

Wil je er zeker van zijn dat je een uitnodiging ontvangt om mee te doen aan het onderzoek? Abonneer je dan op de Marketing Report nieuwsbrief.

Het netwerkevent van het jaar - koop nu jouw kaarten

De M100 lijsten worden bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum.

Dit is het netwerkevent van het jaar voor de spelers die er toe doen in marketing, reclame, digital, PR en media

Deelname aan het M100 Event is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor dit event te kopen.

Genomineerden kunnen hier kaarten kopen voor het M100 Event van 4 december 2024

Mensen voordragen voor de M100 2026 lijsten

Je kunt nu al mensen voordragen voor het M100 2026 Onderzoek, dat in oktober 2025 van start gaat. Draag hier mensen voor

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Fitzroy creatief bureau Corendon: afscheid Cor en Don,

25-11-2025 | 20:55:00
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg

10-11-2025 | 08:54:00
In de campagne staat ambassadeur zorgvernieuwing Eva Eikhout centraal. In beeld wordt de wereld om haar heen letterlijk opgebouwd

Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor

17-10-2025 | 11:05:00
Tijdens een feestelijke awardshow in The Loft in Amsterdam heeft Ocean Outdoor de winnaars van de Digital Creative Competition 2025 bekendgemaakt

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.