Aline van Keulen directeur Marketing & Communicatie bij Alliander

Op 1 september 2024 is Aline van Keulen gestart als directeur Marketing & Communicatie bij Alliander. Ze wordt verantwoordelijk voor de doorvertaling van de strategie van Alliander naar effectieve en efficiënte marketing en communicatie.

Maarten Otto, CEO Alliander: "We gebruiken in Nederland steeds meer energie. De vraag naar elektriciteit neemt toe en er wordt steeds meer elektriciteit duurzaam opgewekt. Daardoor wordt op steeds meer plaatsen de maximale capaciteit van het elektriciteitsnet bereikt. We breiden daarom het elektriciteitsnet uit en verzwaren het waar nodig. Tegelijk is het belangrijk dat we met elkaar er alles aan doen om de energienetten maximaal te benutten, dat we kijken naar alternatieve warmteoplossingen als groen gas en waterstof en dat we ons energiegebruik optimaal flexibiliseren. Dit vraagt van Alliander dat we meer dan ooit onze klanten meenemen in de mogelijkheden hiervoor en helpen met wat wel of niet kan. Goede communicatie met onze klanten is daarbij cruciaal. Daarom ben ik blij dat Aline ons komt versterken. Met haar frisse blik, ondernemingszin, klantgerichte instelling en ruime kennis en ervaring zal zij samen met haar team de marketing en communicatie van Alliander naar een hoger niveau brengen. "

Aline van Keulen vervulde de afgelopen twintig jaar diverse leidinggevende rollen in marketing en communicatie bij KPN. In zowel de consumenten- als zakelijke markt, en op corporate niveau. Ook leverde zij onder andere als bestuurslid van de Stichting Adverteerdersjury Nederland jarenlang een bijdrage aan het marketingcommunicatie vakgebied en is zij lid van SER Topvrouwen.

Aline van Keulen: "Energie is onmisbaar in ons dagelijks leven. Onze samenleving draait erop. Dat zegt veel over de betekenis van Alliander voor Nederland en het belang van klantgerichtheid. Duurzame energie moet voor iedereen bereikbaar, betrouwbaar en betaalbaar zijn en blijven. Ik heb heel veel zin om samen met collega’s, klanten en partners te gaan voor een duurzame toekomst voor ons allemaal."

www.alliander.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Arjan Pomper gaat weer weg bij NMO; topfunctie elders

08-05-2025 | 00:26:00
Arjan Pomper zal per 1 juli 2025 weer vertrekken bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) waar hij in november 2024 tot algemeen directeur werd benoemd. Hij volgde Ton Schoonderbeek die in februari 2025 vertrok

Angela Eijlander CSMO ASN Bank

07-05-2025 | 12:06:00
Angela Eijlander is per 1 juli 2025 benoemd tot Chief Sales & Marketing Officer (CSMO) van de Volksbank.

Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour

07-05-2025 | 10:18:05
Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat.

Tim Wolfs Chief Growth Officer Springbok Group

06-05-2025 | 14:50:00
In zijn rol maakt hij deel uit van het managementteam en zal hij zich richten op de verdere groei en internationale ontwikkeling van het bureau.

Candid benoemt Dennis Lensen tot Head of Media Investment

06-05-2025 | 12:02:00
Candid heeft per 1 mei 2025 Dennis Lensen aangesteld als Head of Media Investment. Hij neemt daarmee het stokje over van Michel Frank
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.